Ga naar inhoud

Vreemde vierkantjes in beeld


MW2TV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

15 uren geleden, stegisoft zei:

De firma van uw beeldscherm vermelde wel een paar problemen en je kan software/drive downloaden en installeren doch het is van 9/9/2015

 

 

Helaas heeft dit niet gewerkt en bestaat er helemaal geen keuze uit monitoren zoals staat beschreven in het artikel. Iedere keer dat als ik de computer nu opstart krijg ik een foutmelding dat TrueColorFinder niet kan worden gevonden. Ik heb gewoon de bovenste link gedownload. En volgens LG zelf wordt er geen software gevonden voor de pz versie (normale versie stond er niet tussen). TrueColorFinder nog proberen te fixen, maar als ik druk op Help en vervolgens Software-Update kom ik gewoon op de LG site, compleet waardeloos dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je TrueColorFinder moeten verwijderen in app en onderdelen.

Vreemd dat LG dat voorstelt.

Heb je ook dual controller geprobeerd?

Je deed dat toch met de rechtermuisknop op als administrator

 

Klik op vergrootglas of uitvoeren en typ dxdiag

Even wachten en dan kan je op alle gegevens opslaan en geeft een naam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, stegisoft zei:

Dan zal je TrueColorFinder moeten verwijderen in app en onderdelen.

Vreemd dat LG dat voorstelt.

Heb je ook dual controller geprobeerd?

Je deed dat toch met de rechtermuisknop op als administrator

 

Klik op vergrootglas of uitvoeren en typ dxdiag

Even wachten en dan kan je op alle gegevens opslaan en geeft een naam.

 

Truecolor en de andere meuk weer verwijderd inderdaad, hielp niks en was alleen maar irritant. Dual Controller ook geprobeerd, maar dat was eigenlijk alleen voor als je een tweede pc op hetzelfde beeldscherm aansluitte volgensmij.

 

Hierbij het dxdiag bestandje...

 

DxDiag - MW2TV.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de log waren er een paar problemen geweest dat ik niet direct weet hoe je best kan oplossen.

Het lijkt erop dat uw gebruikersprofiel een probleem heeft door crash of zo.

Misschien kan je zien in wat er aan de hand is in:

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed14

 

Misschien heeft dat te maken met UE4-ShooterGame

 

Open opdrachtprompt als adminstrator en typ of kopieer de volgende tekst en plaatst het achter >sfc /scannow

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

Volgens de log waren er een paar problemen geweest dat ik niet direct weet hoe je best kan oplossen.

Het lijkt erop dat uw gebruikersprofiel een probleem heeft door crash of zo.

Misschien kan je zien in wat er aan de hand is in:

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed14

 

Misschien heeft dat te maken met UE4-ShooterGame

 

Open opdrachtprompt als adminstrator en typ of kopieer de volgende tekst en plaatst het achter >sfc /scannow

 

sfc /scannow C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed1

Gaf alleen een lijst met commands en sfc /scanfile=C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed14

Gaf de volgende melding "Windows Resource Protection could not perform the requested operation."

Verder nog de hele computer gescand met sfc /scannow maar geen problemen gevonden.

Schermopname (460).png

Schermopname (459).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet sfc /scannow C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed1 doen of een andere manier.

 

In de map vind je report.wer en met de rechtermuisknop zippen en dan uploaden.

Hopelijk kan ik met een andere programma lezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stegisoft zei:

Je kan niet sfc /scannow C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_UE4-ShooterGame_85f04565f231e39ad145e42588b23b2b73145_00000000_cab_1b4eed1 doen of een andere manier.

 

In de map vind je report.wer en met de rechtermuisknop zippen en dan uploaden.

Hopelijk kan ik met een andere programma lezen.

 

 

Report.wer.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, stegisoft zei:

ik ken dat spel niet om de eenvoudige reden dat ik niet speel.

Maar kan je ShooterGame opnieuw installeren?

 

Wel eerst Ccleaner uitvoeren inclusief register

 

Zo te merken is "ShooterGame" niet de enige die af en toe tegen een foutje loopt.5a36dbb05f0a9_Schermopname(461).thumb.png.bfd59c59694727984bdb3c20ca54d2e0.png

 

Misschien dat het binnenkort dan maar tijd wordt voor een complete reset... Niet iets dat ik het liefs doe, maar dat zal alles misschien een stuk makkelijker maken?

 

Daarnaast ben ik na een beetje googelen erachter gekomen dat "ShooterGame" ARK: Survival Evolved is, dit spel heb ik gedownload vanuit steam en zal hem morgen opnieuw installeren nadat ik gevonden heb hoe ik mijn werelden opsla. Moet goed komen, simpelweg nu geen tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.