Ga naar inhoud

Vreemde vierkantjes in beeld


MW2TV

Aanbevolen berichten

Het lijkt allemaal goed te werken.

Het enige wat ik nog kan denken is dat de response tijd van type beeldscherm 14 ms en dat is vrij langzaam voor games tenminste als je 24mt57d en niet 24mt57d-W heb want die is 5 ms.

Ieder verandering van beelden moet ook gerefreshed worden en dat gaat zo snel dat we niks merken.

Wat mij betreft is er niks mee met de videokaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 21-12-2017 om 15:55, stegisoft zei:

Het lijkt allemaal goed te werken.

Het enige wat ik nog kan denken is dat de response tijd van type beeldscherm 14 ms en dat is vrij langzaam voor games tenminste als je 24mt57d en niet 24mt57d-W heb want die is 5 ms.

Ieder verandering van beelden moet ook gerefreshed worden en dat gaat zo snel dat we niks merken.

Wat mij betreft is er niks mee met de videokaart.

 

Excuses ik heb de 24mt57d-pz versie, deze zou 5ms moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, stegisoft zei:

Run opdrachtprompt als administrator

Typ nu achter > dit:


sfc /scannow

Daarna als het klaar is dan onderstaande doen

findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfcdetails.txt

 

Vet gedrukt tekst kan je beter kopieren en plakken met de rechtermuisknop in opdrachtprompt

 

 

Scan niks gevonden en daarna findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfcdetails.txt geprobeerd, maar hierbij gebeurt er niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, MW2TV zei:

Scan niks gevonden ...

Dat is goed nieuws, dan hoef je ook de opdrachtprompt instructies niet (meer) uit te voeren.

Ik het trouwens wel het bijgevoegde cbs.log bestand kunnen nakijken en er zijn inderdaad geen fouten gemeld.

Daarmee is de sfc/scannow procedure afgerond en kan stegisoft verder met de zoektocht naar een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kweezie wabbit zei:

Dat is goed nieuws, dan hoef je ook de opdrachtprompt instructies niet (meer) uit te voeren.

Ik het trouwens wel het bijgevoegde cbs.log bestand kunnen nakijken en er zijn inderdaad geen fouten gemeld.

Daarmee is de sfc/scannow procedure afgerond en kan stegisoft verder met de zoektocht naar een oplossing.

Helemaal top, dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.