Ga naar inhoud

Vreemde vierkantjes in beeld


MW2TV

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zit met een klein probleempje en dat is dat ik allemaal vreemde vierkantjes in beeld zie tijdens het gamen.... Zie bijlage's met 5 verschillende games waar het probleem zich voordoet...
 

PC componenten:

CPU: Intel i5 6400

GPU: MSI RX480 GAMING X 8G

MOBO: MSI H110M ECO

RAM: Crucial ct2k8g4dfd8213 (16 gb)

PSU: Corsair cx450m

HDD: Seagate desktop hdd 1tb (hierop staan de meeste spellen)

SSD: Kingston ssdnow uv400 240gb (hierop staat windows en steam)

Monitor: LG 24mt57d

 

Daarnaast kwam ik er gister achter dat ik minecraft maar run op rond de 28 fps met Vsync aan (Zie foto, dit kan ik natuurlijk niet gebruiken) en zonder krijg ik rond de 150-300 fps, dit lijkt mij nog steeds vrij weinig?

Weten jullie waardoor deze vierkantjes in beeld komen en waardoor ik zo weinig fps krijg op minecraft?

 

Alvast bedankt,

Jonathan

Schermopname (241).png

Schermopname (248).png

Schermopname (254).png

Schermopname (446).png

Schermopname (371).png

Schermopname (372).png

Schermopname (443).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, stegisoft zei:

Kan je dit even doen wat op deze pagina staat.

Het kan altijd dat videokaart is aan de hand is.

 

Niks gevonden, helaas :/

AdwCleaner[C0].txt

AdwCleaner[S0].txt

De AdwCleaner heb ik trouwens gedownload vanaf Malwarebytes eigen website, omdat de dns-server van de download link niet te vinden was. https://nl.malwarebytes.com/adwcleaner/

aangepast door MW2TV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2017 om 18:12, stegisoft zei:

Ik zou bios updaten want er is sprake van geheugen probleem.

 

Maar ik zou eerst bij driver gedeelte uw chipset upgraden en dan testen of het beter werkt want je hebt nog de oude versie.

Chipset zorgt ervoor dat alles met uw hardware goed werkt.

 

 

Helaas! Eerst de chipset geupdatet, na wat proberen had ik het probleem nog steeds en na het updaten van de bios via M-flash usb is het probleem er ook nog. Erg vreemd vond ik dat de msi 6 live updater niks zei van de benodigde update van de bios en de chipset. Deze heb ik dus handmatig van de msi site moeten plukken en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.