Ga naar inhoud

(Outlook 2003) Fout bij het uitvoeren van de bewerking


albertus

Aanbevolen berichten

Oficce  outlook 2003 SP2

Ik was bezig in ontvangen/verzenden en kreeg de foutmelding "fout bij het uitvoeren van de bewerking" zonder enige toevoeging

Wel was net windows10 ge-update!

 

Er schijnt al een oplossing voor dit probleem te zijn, maar waar vind ik die?

 

(Albertus, 'k paste even je titel aan zodat die duidelijker is en plaatste je meer-informatie even in deze post nu ik toch bezig was.

Mijn eerste vraag aan je is beantwoord, ik wis deze dan even, evenals je tweede post (ivm het niet-kunnen-plaatsen van een antwoord, gezien dit ondertussen ook opgelost is - Zo wordt het duidelijker voor lezers en er zal ongetwijfeld wel iemand op af komen :) - Passer)

aangepast door albertus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik had hetzelfde probleem "Fout bij het uitvoeren van de bewerking" bij het verzenden en ontvangen, maar ook bij het  doorsturen/antwoorden van berichten ,bekijken van de emailaccounts, exporteren en importeren (eigenlijk bij alles wat met communicatie van doen heeft).

 

Via de link https://www.windows10help.nl/windows10fallcreatorsupdateproblemen/index.html

 

vond ik voor mij de oplossing onderaan bij Windows 10 Fall Creators Update ( versie 1709 ) en Outlook 2003

Na Reparatie van Office 2003

via het Configuratiescherm en daarna Programma's en Onderdelen (oftewel  APPS en onderdelen),

daarna klikken op de rechter muisknop en Office 2003 herstellen (of klikken op Office standard editie 2003 en vervolgens klikken op wijzigen)  
Nadat Office 2003 zichzelf had hersteld, werkte Outlook 2003 weer, de orginele Office 2003
cd-rom was niet nodig.

 

Voor mij was dit een prima oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.