Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

albertus

(Outlook 2003) Fout bij het uitvoeren van de bewerking

Aanbevolen berichten

Oficce  outlook 2003 SP2

Ik was bezig in ontvangen/verzenden en kreeg de foutmelding "fout bij het uitvoeren van de bewerking" zonder enige toevoeging

Wel was net windows10 ge-update!

Er schijnt al een oplossing voor dit probleem te zijn, maar waar vind ik die?

(Albertus, 'k paste even je titel aan zodat die duidelijker is en plaatste je meer-informatie even in deze post nu ik toch bezig was.

Mijn eerste vraag aan je is beantwoord, ik wis deze dan even, evenals je tweede post (ivm het niet-kunnen-plaatsen van een antwoord, gezien dit ondertussen ook opgelost is - Zo wordt het duidelijker voor lezers en er zal ongetwijfeld wel iemand op af komen :) - Passer)

aangepast door albertus

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

fout bij het uitvoeren van de bewerking  is meestal zo dat er iets met uw provider mail gebeurd.

Het lig in principe niet aan Windows update.

Normaal gezien zou je na opstarten van de mailprogramma weer werken.

Maar het kan ook langer duren.

Wie is uw provider zoals Telenet, Proximus enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem "Fout bij het uitvoeren van de bewerking" bij het verzenden en ontvangen, maar ook bij het  doorsturen/antwoorden van berichten ,bekijken van de emailaccounts, exporteren en importeren (eigenlijk bij alles wat met communicatie van doen heeft).

Via de link https://www.windows10help.nl/windows10fallcreatorsupdateproblemen/index.html

vond ik voor mij de oplossing onderaan bij Windows 10 Fall Creators Update ( versie 1709 ) en Outlook 2003

Na Reparatie van Office 2003

via het Configuratiescherm en daarna Programma's en Onderdelen (oftewel  APPS en onderdelen),

daarna klikken op de rechter muisknop en Office 2003 herstellen (of klikken op Office standard editie 2003 en vervolgens klikken op wijzigen)  
    Nadat Office 2003 zichzelf had hersteld, werkte Outlook 2003 weer, de orginele Office 2003
    cd-rom was niet nodig.

Voor mij was dit een prima oplossing

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.240
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Bird1973
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door watco
        Ik heb een werkende excel 2019 .xslm file met externe koppelingen naar andere excel 2019 files om er gegevens uit te halen via VERT.ZOEKEN
        Ik heb de file zaterdagavond nog gebruikt en opgeslagen zonder enig probleem.
        Zondagochtend start ik hem op om er verder aan te werken en krijg de melding "Kan het project of de bibliotheek niet vinden".

Als ik ALT F11 > extra bekijk dan staat er geen enkele verwijzing.
        Ik kan hem niet opslaan en ook niet als xlsx zonder de 2 macrootjes die erin staan. Deze hebben trouwens geen enkel verband met het halen van gegevens uit andere excel files maar zijn gewoon 2 testmacro's om niet werkende internet links te detecteren van foto's op onze server.

Wie heeft hiermee ervaring / oplossing ?

Ik heb het trouwens ook een maand geleden voor gehad met een andere file en dan heb ik het kunnen oplossen door een oude file van dagen ervoor terug al mijn ondertussen aangebrachte wijzigingen terug toe te voegen, hier heb ik 2 dagen werk aan gehad.
        Ik wil dit deze maal proberen te vermijden

• Door IE8
        Browsers reageren anders op scripts online dan offline.
        Op welke manier kun je IE11, Edge en Chrome instellen zodat ze offline javascripts uitvoeren?
        Bij voorbaat dank voor elke reactie. 
      • Door Jinte
        Goedemiddag allen,

Ik heb een huidige versie van windows 10, de 32 bit versie. Maar daarstraks stuitte ik op het feit dat mijn laptop 64 bit aankan.
        Dus nu is mijn plan de 64 bit versie installeren, aangezien ik dan bepaalde softwares wel kan runnen.

Dit zijn de specs van mijn pc: (extra RAM geheugen is onderweg, morgen zou normaal gezien nog 4 GB extra moeten aankomen)
        (AFBEELDING 1)

Als ik via de Tool van Microsoft een ISO file aanmaak van een 64-bit versie van windows en deze dan uitvoer op mijn pc krijg ik volgende melding:
        Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc Kan iemand me helpen?
        Alvast bedankt

• Door KilianVA
        Windows 10 heeft een probleem bij mij gebracht.

Als ik op mijn Windows knop duw komt er Kritieke Fout te voorschijn.
        Ik heb geen enkel idee hoe dit komt of hoe ik dit moet oplossen.
        Ik Heb ook al allerlei dingen geprobeerd maar het blijft er op komen.

Alvast Bedankt KilianVa

• Door 12jumbo
        Systeemherstel werkt niet meer?

Fout (0x81000203)

Hoe los je dit op?

Alvast bedankt

Guido,
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.