Ga naar inhoud

offline javascript


IE8

Aanbevolen berichten

het is denk ik niet zozeer een kwestie van instellen van je browsers, maar van de programmering van de betreffende site.

wil je een script offline kunnen gebruiken dan moeten alle bijbehorende bestandjes ook offline beschikbaar zijn.

bij 'op het net gevonden' scripts wordt nog wel eens verwezen naar scripts en onderliggende bestanden elders op het net, bijvoorbeeld omdat de maker zijn geheimpjes liever voor zichzelf houdt.

wil je meer gericht advies, geef dan een url of zendt de code mee in je volgende post, zodat een van experts hier je gericht kan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie.

Het gaat om zelfgemaakte scripts, eventuele verwijzingen staan allemaal lokaal opgeslagen, precies zoals online, waar ze probleemloos werken.

 

IE vermeldt bij offline gebruik nog netjes dat scripts geblokkeerd worden en hoe die blokkering op te heffen.

IE-offline.png.171fe3552a31e041edd789e5d1b5dbe9.png

De andere browsers blokkeren bij offline gebruik ook, maar hoe die blokkering op te heffen vind ik nergens terug.

 

Bij vorige edities browsers kon ik nog de beveiligingsinstellingen wijzigen om toe te staan dat scripts offline uitgevoerd werden, vanaf windows 10 lukt dit niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.