Ga naar inhoud

Automatisch naar volgende slide bij muisklik - uit te schakelen?


Kadoim

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Bestaat er een manier in PowerPoint 2016 om uit te schakelen dat je automatisch naar de volgende slide gaat wanneer je op een dia klikt?

Ik zou willen werken met enkel actieknoppen, en niet met de automatisch klik-naar-de-volgende-dia-functie.

Ik heb al heel wat zitten Googlen en blijkbaar bestond de functie - makkelijk vindbaar - in vorige versies van PowerPoint wel, maar ik heb me nu al dood gezocht in PP 2016, en tevergeefs.

 

Wat ik al gevonden heb, is de 'nepoplossing' om een onzichtbaar kader voor je dia's te plaatsen waaraan je de actie 'geen' verbindt. Het probleem is dat alle andere video's, fragmenten en/of actieknoppen dan ook niet meer aanklikbaar zijn.

 

Kan iemand mij helpen?

 

Alvast heel erg bedankt!

 

Kadoim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in PowerPoint automatisch slide wilt uitschakelen dan moet je op ESC klikken.

Tenminste als je dat bedoeld.

Ik ben geen kenner maar normaal gezien zou je aan de knoppen macro kunnen doen. (Beeld / Macro's)

Klik bovenaan op wat wilt je doen en typ knoppen en kies voor hulp krijgen van knop..... en dan kies je voor actie.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2018 om 15:53, Kadoim zei:

 

 

Bestaat er een manier in PowerPoint 2016 om uit te schakelen dat je automatisch naar de volgende slide gaat wanneer je op een dia klikt?

 niet met de automatisch klik-naar-de-volgende-dia-functie.

 

 

Selecteer de eerste dia.

Ga naar overgangen.

Daar verwijder je het vinkje voor Bij muisklik.

Klik op Op alles toepassen.

 

 

2018-01-12_19h24_41.thumb.png.3c284c10050e51d3a79198354ff7aeb4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.