Ga naar inhoud

De Nieuwe Skype


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem blijft dus en ik kan niet meer Skypen. Heb al reacxties gestuurd, maar verwacht niet veel baat. Spijtig, want ik gebruikte dat veel. Ik zit in een studio 20 meter achter het huis. Als mijn vrouw dan aan haar laptop zat, konden we dat als binnenhuistelefoon gebruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2018 om 12:28, Theo2602 zei:

Het gaat dus over 1 desktop, 2 laptops, 1 mobiel die ik zelf heb en die vroeger zonder probleem met elkaar comuniceerden, ook langs cam. Nu lukt het niet meer om op eender welk toestel, met eender welk anderen te cammen. 

 

 

Op 14-1-2018 om 15:24, clarkie zei:

Het antwoord op de vraag wat gebeurt er bij iemand anders die jouw probeert te bereiken? Welke melding krijgt die persoon?

 

Vreemd dat het op geen enkel toestel lukt, het moet iets te zien hebben met het account zelf waarop je kan inloggen.

 

 

 

Op bovenstaande vraag kwam helaas nog altijd GEEN antwoord.

 

6 uren geleden, Theo2602 zei:

Ik heb drie verschillende accounts, dus daar kan het niet aan liggen. En op die forums zie je van de bomen het bos niet meer. Daarbij komt dat, uiteraard, bijna alle antwoorden in het Engels zijn.

 

 

Er zijn dus 2 vragen die je zou moeten beantwoorden:

 

  1. Iemand wil vanaf zijn computer met jouw in videogesprek gaan......wat gebeurt er op de computer van die persoon die je wil bereiken? Welke meldingen krijgt die persoon? Krijg je een melding dat er om een gesprek gevraagd wordt?
  2. Het lukt op geen enkel toestel. krijg je overal het zelfde probleem? Je hebt  zomaar even 3 accounts? Ook op alle toestellen? En met alle accounts? Heb  je voor alle accounts een ander e-mailadres en gebruikersnaam? 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die naar mij probeert te skypen, krijgt hetzelfde bericht als ik. Na enkele seconden gewoon 'bellen', komt er dat de andere bezet is, hoewel er boven een groen bolletje staat. 

2) de drie accounts (2 van mij, 1 van mijn vrouw), staan op verschillende computers open. Dus 3 mailadressen. 1 voor elk account.

Ik heb daarstraks nog eens Skype op mijn Windows 7 gestart, in de hoop de oude Skype te starten, maar dat lukte niet, ik moest ook daar de nieuwe Skype installeren, met hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Skype via de aanwijzigingen in deze link.

 

Voer dan onderstaande uit:

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de
 handleiding. 

 

 

Herinstalleer dan Skype via de methode beschreven in de link bovenaan mijn bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dat in de loop van de dag doen, maar ik denk dat nieuwe accounts maken de enige oplossing zal worden. Ik krijg de indruk dat men steeds meer een aanslag op de privacy krijgt, want nu kan men in Skype geen willekeurige namen meer gebruiken. Men verplicht telefoonnummer te geven.

Ook Hotmail bestaat niet meer, want als men opvraagt om een hotmail account te maken, vind men enkel nog outlook. En als er nog eens een site is, waar men hotmail wel aanbiedt, wordt die door de fire wall tegen gehouden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Theo2602 zei:

Die CCleaner geeft links Analyse, maar rechts Run CCleaner ipv schoonmaken.

Na analyze drukte ik er op en hij stelde voor om dit allemaal te verwijderen. En dat vind ik nogal straf.

CCleaner.thumb.jpg.e55f12cf729bcb2e788312469ed342ff.jpg

 

Je mag uitvoeren wat hieronder vermeld staat, dus zowel Cleaner als Register uitvoeren. Twee bewerkingen zijn dat.

Het is niet straf wat er verwijderd wordt. Het is wel straf dat op al jouw hardware de functie videogesprek nier werkt.

 

22 uren geleden, clarkie zei:

Verwijder Skype via de aanwijzigingen in deze link.

 

Voer dan onderstaande uit:

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de
 handleiding. 

 

 

Herinstalleer dan Skype via de methode beschreven in de link bovenaan mijn bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.