Ga naar inhoud

Laptop gaat erg traag


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, droske zei:

Dat is aanvaardbaar. Dus wet je al waar je aandacht moet naartoe gaan.

Echter geeft de "nieuwe oplader" nu ook wat kuren. Maakt moeilijk connectie omdat ik ook deze heen en weer kan bewegen. Misschien een idee om de ingang waar de adapter ingaat van mijn laptop (hoe noem je dat?) te laten repareren.

7 minuten geleden, droske zei:

Ik vind het wel vreemd dat je eerder nooit over dat uitvallen van je pc gesproken hebt. Of ben ik dat vergeten?

Nee is voor mij ook nieuw. Tijdens het in fabrieksinstellingen zetten viel 'ie ook uit. Maar tijdens het spelen van een spel, is compleet nieuw voor mij.

Overigens is het slechte verbinding maken van adapter met laptop ook nieuw sinds ik 'm een paar keer heb opengehaald.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toon eens in enkele screenshots welke programma's er nu geïnstalleerd staan.

aangepast door droske
Taaltoutje hersteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer µTorrent? Lesje blijkbaar nog niet geleerd!

Ik heb het recht niet om het u te verbieden. Wel heb ik het recht u geen tweede keer uit de mestput te halen als je de problemen bewust zoekt.

Je had er beter aan gedaan eerst eens iets te doen aan die verouderde Adobe Flash Player 10 versies.

Ook zou het verstandig zijn MSE nog aan te vullen met bv Malwarebytes PREMIUM. Dat is de betalende versie. Dit omwille van je onveilig surfgedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, droske zei:

Toch weer µTorrent? Lesje blijkbaar nog niet geleerd!

Ik heb het recht niet om het u te verbieden. Wel heb ik het recht u geen tweede keer uit de mestput te halen als je de problemen bewust zoekt.

Je had er beter aan gedaan eerst eens iets te doen aan die verouderde Adobe Flash Player 10 versies.

Ook zou het verstandig zijn MSE nog aan te vullen met bv Malwarebytes PREMIUM. Dat is de betalende versie. Dit omwille van je onveilig surfgedrag.

U wilt zeggen dat het downloaden via uTorrent onveilig is? Ook nadat ik de files gescanned heb. Download u nooit via torrents? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.