Ga naar inhoud

Laptop gaat erg traag


Aanbevolen berichten

Ik begin nu toch strek te twijfelen, maar weer het gewoon 100% zeker! Heb ‘m in Nederland gekocht bij de Media Markt.

 

Die opties krijg ik niet, want ik druk niet op F2 maar op F9 bij het opstarten van de Laptop. Dus sla de BIOS over.

Daarna die opties die hij krijgt in het scherm met die iglo op de achtergrond krijg ik niet. Ik krijg de opties die je hierboven ziet.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

allo,

 

F2 is ook niet voor jouw geval, maar de optie voor taal zoals in het filmpje krijg jij niet?

Er zit ook geen CD/DVD meer in de lade toch?

 

Anders krijg ik een raar gevoel dat Windows in Engels erop staat.

Als het goed is zit/staat er een sticker van Windows met licentie nr op je laptop wat staat daar op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nick de Waard zei:

Zit geen CD/DVD in de lade!

Windows 7 Home Prem OA, Product Key weggeven lijkt me niet heel handig toch? haha

Nee, die hoeft niemand te zien.

 

maar de optie voor taal keuzen zoals in het filmpje krijg jij wel of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan alles eens laten uitvoeren en kijken wat gaat gebeuren, anders is er waarschijnlijk later een optie zoals:

 

1.Open Land en taal door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Klok, taal en regio en Land en taal.

2.Klik op het tabblad Toetsenborden en talen.

3.Kies onder Weergavetaal een taal in de lijst en klik op OK

http://www.websonic.nl/nieuws/052009/windows7_taalpakketten_waaronder_nederlands.php

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.