Ga naar inhoud

qwerty azerty


Marter834

Aanbevolen berichten

Ik heb alles al geprobeeerd, talen en toetsenborden er op en er af, verwijderen etc...niets helpt.

aanmelden indien vermenging azerty qwerty blijft amerikaans dus qwerty.

Ondanks het feit dat er alleen nederland belgie punt op staat.en nu ook spaans, maar dat staat qwerty, maar indien ik dat er af zwier is er nog steeds  het probleem bij aanmelden, dus  niet in de programmas, als word bv.

Ik heb ook gezien dat het mogelijk is een taal toe te voegen, maar weet niet meer waar dat staat. (niet via confiuratiescherm-toetsenborden en talen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik denk het volgende:

Ga naar instellingen -> Datum en tijd -> Extra instellingen voor datum,tijd en regio -> land en regio ->

Tab beheer -> Instellingen kopiëren ->

Waarschijnlijk zijn de instellingen van  huidige gebruiker en aanmeldingsscherm verschillend.

Indien ja ,Aanmeldingsscherm en Systeemaccounts aanvinken

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit ondertussen gedaan en is gelukt. Dit Was me nog overkomenn a  volledige heropstart; maar had dan problemen met  schermtoetsenbord en zelfde aanmeldingsmoeilijkkheden.

 

 

--

 

 

De vorige topic september 2017   ( niet vlot  kunnentypen, is nog steeds niet opgelost-- cursor blijft hangen in de getypte letters.

ik ga op internet bes naar privé scherm.Dan kan ik vlotter typen etc....

Dank u voor de hulp!!!!:thefinger:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Marter834 zei:

De vorige topic september 2017   ( niet vlot  kunnentypen, is nog steeds niet opgelost-- cursor blijft hangen in de getypte letters.

Als je niet meer reageert op de berichten van de helpers, moet je niet verbaasd zijn als het probleem niet opgelost raakt.

 

Dit topic wordt gesloten als opgelsot maar het topic van september is nog steeds open.

Daar kan je dus nog reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.