Ga naar inhoud

programma overzetten


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik wil graag windows live van mijn notebook met windows 7 overzetten naar mijn notebook met windows 10. Daar kon je vroeger easy transfer voor gebruiken maar net als moviemaker is dat onder windows 10 verdwenen. Hoe kan ik dat nu nog doen? Ik kan eventueel de schijf uit een van de computers halen maar het gaat niet om bestanden maar om een programma. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows live bestaat niet.

windows live mail wel als je dat bedoeld.

Volgens mij is microsoft ermee gestopt.

 

Dat is nu mail in Windows 10 maar er zijn taloze andere mailprogramma zoals Thunderbird of kies gewoon voor Google mail

Windows 10 is met veel programma mee gestopt en er komen andere in de plaats.

Daarom vind ik Windows 10 stukken beter en vooral veiliger dan Windows 7

Ik zelf wil niet terug naar Windows 7 omdat het zo ouderwets is.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, stegisoft zei:

Volgens mij is microsoft ermee gestopt.

Dat klopt. En het wordt door Microsoft niet meer aangeboden. Toch kan men het via alternatieve wegen nog downloaden en ook nog gebruiken onder Windows 10. Ik raad het echter om veiligheidsredenen niet aan.

Zelf beschik ik nog over een werkend installatiebestand. Ook route99 heeft er nog eentje en heeft het recent nog geüpload en aangeboden in DEZE post.

 

Net zoals Stegisoft raad ik als alternatief voor Windows Live mail Thunderbird aan.

Overzetten van je e-mail mappen kun je prima met Mail Store Home

 

Het exporteren en importeren van een adresboek van het ene programma naar het andere kan soms een erg vervelend karwei zijn.  Het exporteren naar een csv-bestand en dan het importeren ervan loopt niet altijd even lekker en sommige exotische mailprogramma’s hebben zelfs geen mogelijkheid om het adresboek te exporteren.  Om dan nog maar te zwijgen over de enorme keuze aan email programma’s: Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Eudora, PegasusMail, Incredimail, …

Een goed programma om jouw adresboek eenvoudig over te brengen naar een ander programma is het programma Dawn Email Address Book Converter.  Je hebt zelfs de mogelijkheid om het adresboek te bewerken alvorens te gaan importeren in jouw nieuw email programma. 

Bron: http://www.compucated.be/vista/adresboek-converteren/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Windows Live alleen hebben voor moviemaker. Ik gebruik al jaren Thunderbird en om een back-up te maken van alles in Thunderbird gebruik ik Mozbackup. Dat werklt prima. Je kan daarmee ook een back-up maken van alles van Firefox. Maar ik ben bezig met het overzetten van videomateriaal en dat deed ik altijd met Moviemaker. Ik heb al allerlei installatiebestanden van Moviemaker geprobeerd maar er werkt er eigenlijk niet een. Ik dacht nu dat als ik mijn windows Live, inclusief moviemaker kan overzetten van mijn ene notebook naar het andere, dat ik dan misschien weer een werkende  moviemaker heb. Het installatiebestand dat ik nu gedownload heb gaat tot 85% als ik heel windows Essentials wil installeren en als ik alleen moviemaker en photogallery wil hebben gaat de installatie tot 97% en dan volgt er toch een foutmelding. Heeft iemand nog een suggestie? Ik heb bijvoorbeeld een soort van moviemaker geprobeerd maar daarmee kan ik geen *.mov bestanden inlezen. Ik word er langzamerhand een beetje moedeloos van. Microsoft heeft moviemaker verwijderd maar er geen alternatief voor gegeven. Ook betaalde installatiebestanden werken niet. Ik wil er best voor betalen, als het maar werkt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, vxvk zei:

en dan volgt er toch een foutmelding.

Welke foutmelding? Het is belangrijk om dat te weten. Maak er een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foutmelding bijgevoegd. Ik hoop dat je het kunt lezen. Dit was de foutmelding: 0x800c006
Bron: WLXSuiteLang. Terzijde: Movavi ken ik. Dat programma doet niet wat ik wil met moviemaker. Ik wil stukjes video gewoon aan elkaar 'plakken'. Importeren lukt nog wel. Al was er maar een gewoon goed programma dat dat kan. Ik heb een moviemaker gekocht, '1 maand niet goed geld terug. Maar het programma werkt niet en het geld terug werkt ook niet. 'Wie weet, kan iemand deze foutmelding begrijpen en oplossen. Gerda

fout wle.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.