Ga naar inhoud

programma overzetten


vxvk

Aanbevolen berichten

Volgens mij heb jij de Amerikaanse versie gedownload van Windows Essentials 2012. Dat meen ik te zien aan de grootte van het bestand. De Nederlandse versie is iets groter.

 

De Nederlandse versie is hier te downloaden: http://web.archive.org/web/20160425011243/http://wl.dlservice.microsoft.com/download/0/C/E/0CE5ED43-2254-487B-B50C-DF4F3AE1C751/nl/wlsetup-all.exe

Klik op bovenstaande koppeling; je krijgt dan dit venstertje in beeld:

 

5a785997255d9-2018-02-05_14_17_11-wlsetu

 

Klik op Bestand opslaan en dan moet je even geduld hebben. Het is immers een vrij groot bestand (132 MB) en je haalt het van een trage server.

Probeer daarna die Nederlandse versie te installeren.

Natuurlijk ga je niet alle onderdelen installeren, maar alleen Movie Maker en Photo Gallery (die twee horen bij elkaar).

Volg daarom deze duidelijke handleiding van clarkie:

 

Overigens schreef clarkie die handleiding voor jou op 1 juli 2017.

Toen slaagde een en ander bij jou niet.

Gaat het in dit topic nog steeds over dezelfde computer als in juli 2017?

Dat zullen de helpers graag willen weten.

 

Ook toen al had je een betaalde versie van Movie Maker gedownload. Movie Maker is gratis! Wanneer jou wordt gevraagd om ervoor te betalen, dan wordt je genept en heb je een verkeerde versie gedownload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het opgezocht en inderdaad ging het toen om hetzelfde probleem. Ik ben er toen niet verder mee doorgegaan. Ik weet niet waarom maar ik denk dat er ziekte in het spel was (Ik ben bijna 80 jaar). Maar nu ben ik dus weer begonnen met hetzelfde probleem en ook de Nederlandse versie geeft dezelfde foutmelding. Ik heb waarschijnlijk gedacht dat iemand tegen betaling de juiste versie van Microsoft weer downloadable gemaakt had. Maar dat blijkt niet het geval te zijn maar er zijn tot nu toe ook geen andere oplossingen. Toch is dit forum voor mij, denk ik, de enige mogelijkheid om uiteindelijk toch iets voor elkaar te krijgen. Toch eigenlijk belachelijk dat Microsoft zowel moviemaker als easy transfer zomaar verwijderd heeft. Ook is F8 uitgeschakeld voor veilige modus en is het configuratiescherm niet meer gemakkelijk te vinden. Ik heb het natuurlijk wel voor elkaar maar het lijkt erop of Microsoft de zaken alleen maar lastiger wil maken. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helpers kunnen in jouw vorige topic over Movie Maker kijken; hier dus: https://www.pc-helpforum.be/topic/67144-windows-moviemaker/

Dan zien ze wat er toen al geprobeerd/gedaan is.

1 uur terug, vxvk zei:

Toch eigenlijk belachelijk dat Microsoft zowel moviemaker als easy transfer zomaar verwijderd heeft.

Microsoft had er geen zin meer in om Windows Live Essentials verder te ondersteunen met updates. Nieuw gevonden gaten in de programma's zullen dus niet gerepareerd worden. Daarom heeft Microsoft ook besloten om Windows Live Essentials niet meer ter download aan te bieden.

 

1 uur terug, vxvk zei:

Ook is F8 uitgeschakeld voor veilige modus

Dat zou je zelf weer in kunnen schakelen wanneer je de handleiding volgt op deze website: https://arjanlobbezoo.nl/veilige-modus-in-windows-10-activeren/

 

1 uur terug, vxvk zei:

en is het configuratiescherm niet meer gemakkelijk te vinden

Dat klopt, maar dat komt omdat Microsoft het configuratiescherm in Windows 10 op den duur helemaal wil laten verdwijnen. De functie van het configuratiescherm zal in de toekomst geheel over worden genomen door de app Instellingen.

Ja, dat zijn een hoop veranderingen in Windows 10, en niet iedereen is daar blij mee. Niet elke verandering is een verbetering...

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon Essentials 2012 meermalen probleemloos installeren. 

Heeft u wel het bestand uitgepakt uit de zip voor u begon? Dat moet wel!

 

Maar toch, als dat wel gebeurd is:

Ik las dat boven staande fout vaker voorkomt als men zoekt via Google.

Een van de opties is om een tool van Microsoft te gebruiken, zit in de bijlage in een zip, daarmee is het eraf.

En vervolgens weer opnieuw de uitgepakte  Essentials 2012 als administrator te installeren (R-muis op exe bestand uitvoeren als admin kiezen).

 

Succes.

 

PS: in dit topic staan verder nog aanwijzingen om het veiliger te maken.

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer begonnen. Maar de ene zip is de andere niet. Ik kan deze zip niet uitpakken. Ik heb geprobeerd iets te downloaden maar dat werkte niet. Zelf heb ik nog een winzip self extractor maar die kan niet uitpakken. Dus nu ben ik toch weer gestrand. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene zip = de andere.

Er is geen verschil tussen de zip formaten.

Het is universeel.

Je kan op zip bestand met de rechtermuisknop op uitpakken klikken

winzip self extractor  is een ander programma voor andere doeleinde.

Ik geloof dat je in winzip self extractor zelf het bestand moet aanduiden om te kunnen uitpakken.

 

Of download winrar en dan kan je met de rechtermuisknop op uitpakken klikken in winrar. (blauwe kleur)

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.