Ga naar inhoud

programma overzetten


vxvk

Aanbevolen berichten

Even op een ander notebook want beneden staat Windows Essentials weer  te installeren. Ik had kennelijk wat teveel verwijderd en toen kon ik ook geen herstelpunt meer terugzetten. Ik had natuurlijk een volledige back-up gemaakt en die heb ik toen weer teruggezet. Daarna heb ik weer heel zorgvuldig alle stappen gezet die je had doorgegeven. Alleen kon ik windows essentials niet verwijderen want die stond ook niet op mijn computer. Ook geen windows live. Dus dat stuk moest ik overslaan. Toen weer bit defender uitgezet en mijn internet uitgezet en het programma geïnstalleerd als administrator. Tot 97% gaat alles goed en dan volgt de melding dat de verbinding met het internet het niet doet en dan stopt de boel. Ik kan alles nog een keer proberen. Ik wilde de afbeeldingen erbij doen maar ik had een probleem met uploaden. Ik moet ze kennelijk verkleinen maar dat lukt niet op dit notebook. Ik kan ze ook niet verwijderen. Ook geprobeerd met rechter muisknop. Morgen verder. Eerst weer naar het ziekenhuis en daarna verder. Heel erg bedankt vast. Je hebt er ontzettend veel werk in zitten. Voorlopig Welterusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nogmaals Windows essentials geïnstalleerd zonder internetverbinding. Dat geeft geen enkel probleem.

Je gebruikt toch het juiste installatiebestand? De offlineversie?

 

Enkel krijg ik onderstaand scherm na installatie maar dat kan je gewoon annuleren, dit stelt geen probleem voor de eigenlijke installatie.

 

2018-02-09_08h18_43.png.2571ec8ea83f73af9ae50bdcecf5af57.png

 

2018-02-09_08h18_52.png.4725a1a5034e83ce7c862bb3b4695928.png

 

Er werd ook niet gevraagd om Bitdefender uit te schakelen, wel Windows defender.

 

Wat versta je onder de volledige back-up terug gezet? Die van het register toch?

 

Controleer nog eens of alle verwijderingen uitgevoerd zijn in het register en verkenner.

 

Ga dan ook eens in de verkenner naar c-> programdata-> microsoft.

Tref je daar de mappen Windows Live en of wlsetup aan verwijder die ook.

 

 

 

In het oude topic had je ook onderstaande bestanden te verwijderen in de verkenner. Controleer de overblijvende locaties ook nog eens.

 

2018-02-09_09h11_34.png.9088ba2b1538227051477f091d911aeb.png

 

 

Probeer dan de installatie nog eens met het correcte installatiebestand.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens mijn hele computer afgezocht naar Windows Live elementen. Het bleek ook dat (waarschijnlijk door een update) de verborgen bestanden niet zichtbaar waren. Dat is ook weer geregeld. Nu zijn alle echt alle Windows Live bestanden weg. Windows Defender is uitgezet en mijn internet is uitgezet. Ik heb toen weer opnieuw geïnstalleerd maar er wordt nog weer naar het internet gezocht. Misschien heb ik toch niet de offline versie. Ik heb alles nog eens doorgenomen maar ik zie niet duidelijk staan wat de offline versie is. Zou je die nog een keer willen klaarzetten voor downloaden? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan downloaden via volgende link (klik op de blauwe knop downloaden), kies een locatie die je gemakkelijk terug vindt en waar niet reeds andere installatiebestanden terug te vinden zijn, of beter nog verwijder de eerder gedownloade bestanden: https://drive.google.com/file/d/1TaHofu9pg8yF69KnEgFcjwSbEqZ7L628/view?usp=sharing

 

Het bestand hoeft niet meer uitgepakt, dubbelklikken en de installatie begint.

 

Moest je toch tegen een fout aan lopen tijdens de installatie maak er dan een printscreen van en plaats die in je volgend bericht (ook als er naar internet gezocht wordt).

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan weer. Ik heb nogmaals de hele computer doorgelopen op windows live, movie maker en photo gallery. Daarna de internet verbinding weer afgesloten en de nieuwe download proberen te installeren. Als ik alleen Photo Gallery en Movie Maker probeer te installeren krijg ik de eerste melding. Als ik daarna nog eens probeer om het hele programma te installeren, krijg ik de tweede melding. Ik  begrijp er nu echt niets meer van. Moet ik het maar opgeven? Gerda

wl_2.png

wl_1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vxvk zei:

Hier ben ik dan weer. Ik heb nogmaals de hele computer doorgelopen op windows live, movie maker en photo gallery. Daarna de internet verbinding weer afgesloten en de nieuwe download proberen te installeren. Als ik alleen Photo Gallery en Movie Maker probeer te installeren krijg ik de eerste melding. Als ik daarna nog eens probeer om het hele programma te installeren, krijg ik de tweede melding. Ik  begrijp er nu echt niets meer van. Moet ik het maar opgeven? Gerda

wl_2.png

wl_1.png

Bovenstaande betekent toch gewoon dat de gekozen programma's geïnstalleerd  zijn. Klaar voor gebruik.

Waarom zou je nog eens het installatiebestand gaan opstarten?

 

Je kan de programma's - photo gallery en moviemaker gebruiken, er is toch geen mislukte installatie.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad clarkie, maar ik liet de eer graag aan u om dat te melden.

 

Alle vorige mislukkingen van de installatie van Photo Gallery en Movie Maker waren te wijten aan onvoldoende verwijderen van restanten van eerdere installaties. Ons grootste probleem als helper is steeds dat we niet altijd kunnen zien in hoeverre de gegeven instructies voldoende juist worden uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.