Ga naar inhoud

programma overzetten


vxvk

Aanbevolen berichten

Verwijder indien aanwezig op de computer waarop je Windows Live essentials wil installeren een eventueel reeds geïnstalleerde versie via programma's en onderdelen, dat snel te bereiken is door op het zoeken icoon naast de startknop te klikken, daar typ je programma's en onderdelen en klik er op in het resultatenvenster.

Kijk in het venster dat je dan krijgt of er iets van Windows live essentials aanwezig is en verwijder het.

 

2018-02-06_19h15_55.thumb.png.2c1651f9918f986d03ebbf0cc7c8dd61.png

 

Voer dan Ccleaner dat perfect veilig in gebruik is.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Download dan Windows Live essentials door hier te klikken.

 

je krijgt een scherm waarop je op Downloaden moet klikken.

 

2018-02-06_19h06_28.png.30f4277d82eb933e69d5e8bdff31380f.png

 

de download wordt gestart.

2018-02-06_19h06_52.png.3a8b43f92bc0f9a0ddbf00aad04e1631.png

 

Na het downloaden klik je met de rechtermuisknop op dat bestand en kies bestanden uitpakken...

 

2018-02-06_19h07_41.png.e375e89d53ad7cc83b9caf85dfc29854.png

 

 

Kies in het venster dat je dan krijgt nieuwe map.

 

2018-02-06_19h23_28.png.98d14f410bbc6f4e91ea5772c640ce6d.png

 

Er wordt een map aangemaakt met de correcte naam, klik dan op Ok.

 

2018-02-06_19h24_52.png.47ce2d1a641c83c5214bc659b5ecccd5.png

 

Open nu de map die zojuist is aangemaakt en waarin het uitgepakte bestand staat. Bij jouw zal die map in de map downloads staan.

 

2018-02-06_19h27_32.png.3e10381a36ac90a69747d0ac4823b212.png

 

Dubbelklik op het bestand in de map, de installatie begint. Bij jouw is dat in C-> users-> Gerda-> downloads-> Windows -essentials_wlssetup-all

 

2018-02-06_19h29_02.png.9dc14f34a58063d2731c96a99e2d3fd6.png

 

2018-02-06_19h33_09.png.e023a0de39a0fa234187d6e8cb6b9c56.png

 

2018-02-06_19h33_15.png.bbc98930f3f31486fa1acb23dfbb0e40.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wlarp.zip heeft de maken met oudere Windows Live. Daarom werkte wlarp niet. Ik heb zoveel mogelijk alle windows live verwijderd of hernoemd. Ook weer opnieuw proberen te installeren als administrator. Maar nog steeds lukt het niet. Moet ik het maar opgeven of zijn er nog meer mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nogmaals de Wlarp.zip nog een keer uitgepakt en gebruikt. 

Windows Essential werd probleemloos gedeinstalleerd.

Ik krijg steeds de melding dat het bestand niet in orde is. De ene keer met Winrar en de andere keer met verkenner

.

Aangezien bij mij de zip met de Verkenner hier probleemloos uitgepakt kan worden, ook als ik hem opnieuw hier download, betekent dat er meer met uw systeem aan de hand is.

Het feit dat CCleaner er ook niks mee kan... ook al ben ik geen voorstander van zulke harde ingrepen, geeft aan dat er meer aan de hand is.

Dus goedbedoelde adviezen voor herinstallatie kunt u niets mee....

 

Eerst maar wat andere checks:

* Kunnen andere zips nog wel met de Verkenner geopend worden

* Kan Malwarebytes Free gedownload en geïnstalleerd worden?

* Ja? Check de complete PC met dit programma, dus een volledige controle uitlaten voeren. Zet het resultaat/log bestand hier neer.

 

Misschien hebben we vervolgens een expert op dit gebied erbij nodig, die zijn hier vast, dat ben ik niet (ik werk zelf altijd met images dus als er een probleem is dan zet ik de image terug en dan is binnen een half uur het probleem helemaal opgelost, immers de image komt af van een punt waar alles goed werkte).

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, vxvk zei:

Wlarp.zip heeft de maken met oudere Windows Live. Daarom werkte wlarp niet. Ik heb zoveel mogelijk alle windows live verwijderd of hernoemd. Ook weer opnieuw proberen te installeren als administrator. Maar nog steeds lukt het niet. Moet ik het maar opgeven of zijn er nog meer mogelijkheden.

Ik heb helemaal niet gevraagd om nog iets met Wlarp.zip te doen, ook niet om bestanden te hernoemen.

Als je wil geholpen worden voer je best enkel uit wat er gevraagd wordt, lukt er iets niet geef je aan op welk moment dat het fout loopt.

Zo kunnen we best helpen.

 

Uit jouw laatste bericht kan ik helemaal niet afleiden wat je juist uitgevoerd hebt met de te volgen procedure om het eventueel aanwezige WLM te verwijderen dan nog eventuele sporen in het register te verwijderen en opnieuw het correcte installatiebestand te installeren.

 

Indien het voor jouw te moeilijk is vraag je best hulp van iemand die meer met computer onderlegd is of ga je naar een computerwinkel.

 

Ook is het handig als we eerst de gegeven tip volledig afwerken voor dat er andere tips geplaatst worden in dit geval.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik met zip en rar geknoeid heb, komt doordat de bestanden die ik gedownload had, niet werkten zoals in door u beschreven werden. Daarna heb ik een herstelpunt teruggezet, zodat ik zeker wist dat alle windows live items, als die al weer ergens achtergebleven waren, weg waren. Ook had ik ccleaner al een keer gebruikt. Maar nu heb ik opnieuw alles nog eens doorgelopen. Bij mij staat bij verkenner alleen: alles uitpakken en niet bestanden uitpakken. Ook kon ik bij ccleaner niet voor schoonmaken kiezen. Maar ik heb wel het register een paar keer laten analyseren en de laatste keer was alles schoon, Toen heb ik windows Essentials nog een keer gedownload in mijn partitie d:\ met een aparte download map. Daar kon ik kiezen voor alles uitpakken en daarna heb ik gekozen voor installeren. Wel alleen voor moviemaker en photogallery. Daar kwam het tot 99% en toen kreeg ik weer dezelfde foutmelding. Ik ga nu nog een keer de hele windows Essentials installeren. Wie weet,  moet ik niet kiezen.

Denk niet dat ik niets van computers weet. Ik werkte er al mee toen er nog niet eens ms dos bestond. Maar bij sommige zaken, zoals moviemaker, heb ik een probleem en dan hoop ik dat anderen me kunnen helpen. Op andere momenten help ik anderen. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke resten zijn er nu nog van de installatie?

Kijk in 

C:\Program Files (x86)\Windows Live\

C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery

Zit er nog in Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen

een optie om te deinstalleren? Gebruik dat.

Of gebruik daarna  Wlarp.exe nog een keer.

EN: men MOET herstarten.

Na een herstart van Windows kon ik Essentials 2012 probleemloos herinstalleren, ZONDER de herstart NIET....

Maw: er zijn meer factoren die bepalen of een herinstallatie lukt.

Ik had dus een foutmelding zonder de herstart.. maar ZONDER CCleaner te gebruiken en door simpel te herstarten is het probleem opgelost.

Het bevestigt mijn wederom dat zulke tools vaak een schijnoplossing bieden, misschien moest je na het gebruik van CCleaner wel van het programma ook herstarten.....

Tja... ik had net aangetoond dat herstarten alleen al genoeg was om de foutmelding weg te halen...

Ben blij dat ik zelf nu ook de foutmelding had en bewezen heb dat je zonder CCleaner dit op kunt lossen door simpel te herstarten.

Dit laatste is vaak een aanrader nadat er een programma verwijderd is.

 

Hopelijk draagt het bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, route99 zei:

Ik had dus een foutmelding zonder de herstart.. maar ZONDER CCleaner te gebruiken en door simpel te herstarten is het probleem opgelost.

Het bevestigt mijn wederom dat zulke tools vaak een schijnoplossing bieden, misschien moest je na het gebruik van CCleaner wel van het programma ook herstarten.....

Bij mijn weten vraagt CCleaner nooit om opnieuw op te starten.

Men mag de waarde van CCleaner echter niet overschatten doch zeker niet onderschatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu alles geprobeerd. Ccleaner, een paar keer opnieuw opgestart, alles wat met windows live te maken heeft weggewerkt. Zelfs in veilige modus geprobeerd. Andere compatibileit geprobeerd. Nu weet ik het niet meer. Ik heb wel gezien dat de foutmelding 0x800c006 heel vaak voorkomt en dat er eigenlijk geen oplossing voor is. Maar iedereen bedankt voor het meedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, droske zei:

Bij mijn weten vraagt CCleaner nooit om opnieuw op te starten.

Men mag de waarde van CCleaner echter niet overschatten doch zeker niet onderschatten.

Dat weet ik dus niet omdat ik het niet gebruik.

De 2e zin zou ook kunnen luiden:

 

"Men mag de waarde van het herstarten echter niet overschatten doch zeker niet onderschatten...."

 

Waarom: omdat een aantal programma's via de herstart nog onderdelen verwijdert die voor de herstart op de achtergrond mogelijk nog in gebruik zijn.

En dat CCleaner allemaal kunnen omzeilen? Heb mijn grote twijfels.

Als we kijken hoeveel tijd er allemaal in dit soort topics gaat zitten, kan er nog wel een klein stuk bij elk van dit soort topics bij: de TS leren om een image te maken, zodat bij een probleem de laatste goed werkende of in ieder geval minimaal de eerste schone installatie teruggezet kan worden.

Jammer dat MS die optie niet aanbiedt voor de neus van de gebruiker aan het einde van een nieuwe installatie en hem/haar met een wizard meeneemt naar de juiste manier. Aan de gebruikers het recht om "neen" te zeggen tegen dit aanbod. Maar dan heeft men wel de optie gehad om "ja" te zeggen...:xd:

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.