Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Theo, vooreerst mijn welgemeende gelukwensen! Je hebt je netwerk dus zelf kunnen installeren, weliswaar "with a little help from my friends", maar daarvoor bestaat PCH eigenlijk.

 

Het vervolg bepaal je nu zelf, maar mettertijd zou ik inderdaad je SSID + paswoord naar ANNIE verzetten, zodanig dat je maar één eigen SSID hebt in je hele woning.

Je kunt ook alles laten staan zoals het nu is en de verschillende laptops automatisch laten verbinden, dus met ANNIE in de woonkamer en met Linknet in de studio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat te veranderen wat moet ik dan doen? Gewoon op diezelfde blz de naam en het passwoord veranderen? Maar is dat nodig.

En wat die "with a little help from my friends"  maak daar maar BIG help van.

Laat ons zeggen dat jullie de hersenen waren, en ik de handen, die (moeizaam) het werk deden.

Het grote probleem is dat wat jullie als vanzelfsprekend zien, maar voor mij, en bijna allen die hier hulp vragen chinees is.

Ik weet niet de juiste woorden om jou en Stegisoft te bedanken, maar ik zou zeggen 1000x uit gans mijn hart bedankt.

Ik zou het allang opgegeven hebben, en blij zijn dat ik in de hof WiFi heb en vanuit de woonkamer langs mijn laptop naar de printer in de studio kon sturen.

 

Bedankt, bedankt, bedankt en zo nog 1000 x verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in tegenstelling tot je Toshiba is jouw laptop vrij "doof", ontvangt slechts 4 kanalen waar er eigenlijk 11 zijn.

Is wel een iets complexer probleem, want de kanalen die op beide laptops te zien zijn duiden wel ongeveer dezelfde sterkte aan.

 

Misschien, om dit topic niet te laten uitroepen tot het langste ooit, hiervoor een nieuw topic starten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.