Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Hij vindt AP niet. Raar, want toen het AP 'leeg' was, vond hij het wel, en ook daarna is het nog gebeurd, nu niets meer.

Ik neem hem nu vandaag mee naar mijn dochter, die heeft een Belkin router. Ik heb daar al verbinding mee gehad, en ben benieuwd of hij het daar ook nog doet. Maandag komt zij naar hier, en ik zal vragen om haar laptop mee te brengen. Dat is een heel oude die je nog in gang moet zwengelen. Ben benieuwd of die het AP vindt. Het lijkt of mijn laptop en het AP een conflict hebben???

Hoe is dat mogelijk?? Zoals ik al vaak geschreven heb, wil je iets meemaken dat je nog nooit hebt meegemaakt, werk dan aan mijn computer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop juist bij mijn dochter geprobeerd en weer, zonder verbinding, problemen. En ook mijn mobiel die ik met dataverkeer verbind en dan op hotspot zet, vindt hij dadelijk. hij heeft dus duidelijk alleen maar een aversie tegen mijn Linksys. En alles wat je daarover vindt, of hulpgroepen, is in het Engels, en hoewel dat tot 30 jaar geleden mijn werktaal was, ben ik daarnu niet meer zo goed in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een verbinding met hotspot met de laptop dat niet op AP kan.

Klik rechts onderaan op wifi en dan netwerk- en internetinstellingen.

Klik op rechts op Wifi en dan Bekende netwerken beheren

Je ziet daar linknet en klik erop en dan niet onthouden klikken.

Indien er daar nog wifi staan dan op niet onthouden klikken.

Sluit de venster en herstart de laptop.

Maak nu een verbinding met AP en geeft de juiste paswoord in. (de juiste!!)

Ik hoop dat het op die manier kan.

 

2018-03-14.thumb.png.dedd2069a231cbec62ab48c6d6e07e67.png

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.