Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 17-2-2018 om 12:39, Bammens zei:

Ik werk met Windows 8 en heb in Word en Live Mail een witte achtergrond.  

Als je Word bedoelt dat een onderdeel is, je hebt niet vermeld welke versie je gebruikt, van Microsoft Office en je wil er het thema of achtergrond wijzigen moet je naar opties-> algemeen gaan.

2018-02-18_17h11_09.png.1d4461368ae58f5d8e5a4b59212d5de3.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, het is het allebei niet.

Stigisoft zegt dat ik op de afbeelding op 'Geavanceerd' moet klikken. Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8.

Ik heb de afbeelding meegestuurd om een voorbeeld te laten zien van hetgeen ik bedoel.

Als je in Windows 7 (zie foto) de kleur van het 'Actief venster' instelde, gaf hij deze kleur voor alle berichtenvensters aan: Mail, Word enz.

Clarkie, ik werk met Word 2003. Een tijdje geleden heb ik tegelijkertijd alle berichtenvensters kunnen veranderen. Helaas weet ik niet meer wat ik heb gedaan.

Volgens mij moet ik dat ergens in de instellingen doen en niet in Word.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8

Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8

Uw afbeelding van Windows 8 ziet precies hetzelfde uit als in 7

In Windows 10 is dat anders.

Zie onderstaande afbeelding van jou eerste bericht

venster.jpg.5c3af69ebad0d0f7e923f792fa1b2885.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas...

Dit is niet wat ik zoek.

In ieder geval dank voor de moeite.

Misschien weet iemand anders het. Volgens mij zit het menuutje, zoals op de foto afgebeeld niet in Windows 8.1. Maar er moet ergens een optie zijn waarmee ik hetzelfde kan doen. Dus: vensterkleuren veranderen: actief venster, venstertekst enz.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.006
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Immesoete Patrick
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Mustang365
      In excel is de cel die je kunt verplaatsen, en die ik gemakshalve de cursorcel noem,
      dikwijls omringd door groen. Toch moet ik veelal wat zoeken om die te vinden.
      Is het mogelijk om de cel zelf wat meer cachet te geven door die in te kleuren? Zo ja, 
      hoe dien ik dit te doen? Ik meen van over de voorlaatste versie te beschikken van excel.
      Reeds bedankt voor het antwoord,
      mustang
    • Door Windrush
      Ik zou graag het volgende willen:

ik heb een tabel met daarin wekelijkse scores van sporters in een vereniging.
      Per sporter een rij met opeenvolgend gehaalde wekelijkse scores.
      Ik wil een rangschikking van de sporters maken op de het gemiddelde van de 3 beste scores in de rij.
      Dat op zich is geen probleem, met behulp van de functie 'grootste', haal ik de 3 hoogste scores uit een rij en deel de som door 3, daaruit ontstaat een nieuwe kolom met die gemiddelde scores, en daarop kan ik dan rangschikken.
      Maar wat ik leuk zou vinden is dat ik die drie hoogste scores per rij waarop die gemiddelde score is gebaseerd zou kunnen 'highlighten' in de tabel,  waardoor ze 'eruit springen'.
      Kent iemand een 'truc' daarvoor?

Bedankt,

groeten,

Erwin.
    • Door Olle de Jong
      Hallo allen,

Over het algemeen stoei ik nooit zo met computer probleempjes, maar ik weet echt niet hoe ik dit verhelp.
      Wanneer ik bijvoorbeeld mijn chrome window wil verkleinen/verslepen naar split screen, komt er telkens een grote groene 1 in het beeld en springt hij weer op maximale grote.
      Het zal we iets kleins zijn, maar omdat het erg vervelend werkt zo vraag ik het maar even hier.

Met vriendelijke groet,
      Olle de Jong
    • Door rudiger314
      Hoe kan je in Excel 2010 een celopmaak definiëren in functie van de variabele celinhoud/waarde. Bijvoorbeeld: indien de waarde van de celinhoud groter dan nul is wordt de celachtergrond groen (of de letterkleur wordt groen) en wanneer van diezelfde cel de celinhoud/waarde kleiner is dan nul wordt de celachtergrond rood (of de letterkleur wordt rood). In mijn oude Excel 2007 was dit makkelijk te vinden. In de 2010 versie vind ik niets. Alvast erg bedankt voor de hulp.
    • Door coudy
      Goeiemiddag,

Ik heb volgend probleem voor. Wanneer ik in een venster aan het werk ben (maakt niet uit welk programma) dan wordt dit na een 10-tal seconden inactief. Dit is zeer frustrerend wanneer ik aan het typen ben. Ik heb al heel wat opzoekwerk geleverd. Ik som eerst even de symptomen op:

*Inactief worden van het venster om de 10 seconden
      *inactief venster wordt ook terug actief na voldoende lang wachten (ook 10 seconden)
      *ook wanneer ik bureaubladiconen selecteer word de focus weggenomen van het bureaublad waardoor ik de selectie verlies
      *als ik na het inactief worden van mijn venster op 'alt+space' druk dan komt er de mogelijkheid tot verplaatsen van het venster (er is dus iets wat de focus overneemt maar ik weet niet wat)
      *Probleem treedt enkel op bij hoofdgebruiker (niet bij het gastaccount)

Wat ik reeds probeerde:

* volledige scan van de pc met AVG 2015
      * Scan op malware met malwarebytes
      * Alle opstartprogramma's uitzetten en opnieuw opstarten

Wat het mss kan zijn:

*een programma zoekt naar updates op een niet meer bestaande webpagina. Ik kan echter niet vinden welk programma dit kan zijn.

Hopelijk kunnen jullie me helpen want dit is heel storend.

Met vriendelijke groeten
      Arne Coudenys

• Nieuwe aanmaken...