Ga naar inhoud

Keyboard laptop reageert maar gedeeltelijk

molevo
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, Wiw kan mij aub. helpen met het volgende probleem?

Ik heb het toetsenbord van de laptop schoon gemaakt met een doekje voor scherm reiniging.

Dit gedaan terwijl laptop aanstond (stom dat weet ik!)

Nu reageert een gedeelte van het toetsenbord niet meer.ik zal hier de letters die wel reageren geven

weryio[kl

terwijl dit zou moeten zijn

qwertyuiop[]\asdfghjkl;'zxcvbnm,./

zo ook het numerieke toetsenbord

12478+- moet zijn 123456789.+-

ik hoop dat iemand weet wat ik per ongeluk geblokkeerd heb(bij het schoon maken) want daar lijkt het op

of in ieder geval het weer kan oplossen.

o ja, indrukken van numlock werkt maar caps lock dus niet

HELPHELP!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet eens de laptop onderste boven en schud eens op en neer en links en rechts en nog eens op en neer.

Normaal gezien zou er vuiligheid uitvallen.

Ik gebruik een spuitbus (klik) en dat voor alles wat elektronica is. Gewoon flink spuiten en dan met papieren doekje over wrijven of als je bang ben met zachte doekje.

Uiteraard is het beter om laptop uit te zetten maar ik denk niet dat, dat de oorzaak is.

Moest het zijn dan kan je altijd een nieuw toetsenbord (klik) plaatsen of laten doen bij.

Kijk ook elders of het niet goedkoper is.

Altijd vooraf prijs vragen !!

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.272
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Becca
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Stefan77
      Beste,

Bij het aanmeldscherm krijg ik steeds een qwerty toetsenbord.
      dit niettegenstaande ik via het configuratiescherm  / land-regio - tabblad beheer - instellingen kopieren al enkele malen het vinkje "de huidige instellingen kopieren naar aanmeldingsscherm en systeemaccounts aangevinkt + OK geklikt
      als ik dan nogmaals in instellingen kopieren test staat alles correct; doch bij het heropstarten staat terug die duivelse qwerty indeling als standaard.
      hoe kom ik hier vanaf?
    • Door Robbe Delarbre
      Hallo

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste computer gebouwd. Ik heb een bluetooth toetsenbord dat ik wil gebruiken en dit werkt perfect in windows. 
      Maar als ik de pc opstart dan krijg ik eerst een error 'NO KEYBOARD DETECTED' omdat bluetooth dan nog niet werkt. Mijn toetsenbord hoeft niet te werken in de BIOS ik weet dat dit niet mogelijk is, hier heb ik een ander toetsenbord voor. Maar ik hoef niet telkens die error te zien want hierdoor start mijn computer trager op en dit is gewoon niet mooi. Weet er iemand hoe ik deze error kan afzetten of omzijlen. Ik kan mijn ander bedraad toetsenbord aan de computer hangen en dan is de error weg maar ik laat dat toetsenbord liever in de kast liggen.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
    • Door Mirjam van Ravesteijn
      In één specifiek document verspringt de cursor steeds helemaal naar boven of beneden bij het plaatsen van een dubbele punt (:) of bijvoorbeeld bij het gebruik van de shift-toets. Ik heb al van alles geprobeerd:
      Taal toetsenbord opnieuw instellen Ander toetsenbord aangesloten Document overgetypt zodat alle verborgen lay-out eruit was Degene van wie ik het document kreeg, heeft deze problemen absoluut niet en we werken allebei met Windows 10. Wie weet wat ik nog meer kan doen?

• Door hondacrv
      Beste,
      Ikkangéénspatiemeergebruikenbijhetschrijven
      toetsenbordalgereinigd
      ikwerkmetlinux
      Samsung7serie
      ZouUmijkunnenhelpenomhetoptelossen
      Dankbijvoorbaat.
      Vriendelijkegroeten
    • Door Rozwita
      Geachte lezer, 

Ik heb windows10 geïnstalleerd op mijn laptop, maar als ik hem opstart kan ik pas zien wat ik ingetypt heb na een aantal seconden (30, 40).  Dit kan een uur duren, en daarna loopt hij als gesmeerd.
      Het lijkt of er op de achtergrond wat processen lopen, maar als ik taakbeheer open zie ik niet wat het probleem moet zijn. 
      Mijn externe muis werkt wel goed, maar de touchpad doet het ook niet. Die heb ik al regelmatig verwijderd. Opnieuw opgestart. De eerste 5 keer deed touchpad het dan weer, maar nu helemaal niet meer. 
      Heb CC cleaner gerund en ook Defrag.

Kunt u tips geven? 

Syssteemgegevens
      Asus Sonic Master
      Win10 64 bit.
      i5-4210U CPU
      1.70 GHz 2.40 GHz
      Win10 Home

• Nieuwe aanmaken...