Ga naar inhoud

Foto's van mobiel naar PC met Windows 10 lukt niet meer


Zoa

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Nog een vraagje. Ik weet alleen niet of ik dit wel op de juiste plaats zet.
Sinds de update naar Windows 10 en een update van de Samsung S6, kan ik mijn foto's van mijn mobiel niet meer overzetten naar mijn PC.
Ik kon mijn mobiel altijd als harde schijf gebruiken door via de USB-aansluiting de PC met de telefoon te verbinden.
Nu krijg ik elke keer een foutmelding "Het USB-apparaat wordt niet herkend".
Ik heb al van alles geprobeerd, van andere snoertjes tot het bellen met Samsung's helpdesk.
Het zou dus moeten liggen aan Windows 10, volgens Samsung.

Weet er iemand een oplossing?
Dankjewel voor de moeite alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle toestellen uit usb-poorten

Ga naar verkenner en kijk of samsung daar nog staat en zo ja dan met de rechtermuisknop op uitwerpen klikken

 

Ga naar apparatenbeheer

Dubbelklik onderaan op Universal Serial Bus-controllers om de lijst te openen.

Klik met de rechtermuisknop op de eerste USB-hoofdhub in de lijst en selecteer vervolgens Verwijderen (uninstall)

Klik op OK

Zo ook de andere USB-hoofdhub

 

Herstart e pc

Windows zal de usb poorten opnieuw installeren.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig zie ik geen Samsung meer staan, onder de verkenner.
Via configuratiescherm kom ik bij apparaatbeheer en zie ik meerdere USB-hoofdhub's staan.
Maar als ik alle apparaten moet verwijderen uit alle USB-poorten, dan werken mijn muis en toetsenbord toch ook niet meer, @stegisoft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik, volgens jouw advies eerst de " Alle toestellen uit usb-poorten " moet halen en daarna

"Ga naar verkenner en kijk of samsung daar nog staat en zo ja dan met de rechtermuisknop op uitwerpen klikken

 

Ga naar apparatenbeheer

Dubbelklik onderaan op Universal Serial Bus-controllers om de lijst te openen.

Klik met de rechtermuisknop op de eerste USB-hoofdhub in de lijst en selecteer vervolgens Verwijderen (uninstall)

Klik op OK

Zo ook de andere USB-hoofdhub".

Als ik dus eerst alle apparaten uit de USBpoorten moet halen(ook toetsenbord en muis), dan kan ik zonder muis en zonder toetsenbord de rest van de stappen toch niet nemen?
Hoe kan ik zonder muis en toetsenbord dan naar apparaatbeheer en dubbelklikken op ...... en de rest van het verhaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had even tijd nodig om contact op te nemen met de persoon die hier al eerder naar gekeken heeft.
Die was op vakantie.

Maar hij zegt dat hij dit al allemaal gedaan heeft en het heeft helaas niet geholpen.
Hij zegt dat het aan de mobiele telefoon ligt en Samsung zegt dus van niet.
Dus als bezitter van de Samsung blijf je dan ergens in het luchtledige hangen.

Ik heb nu maar een bluetooth-apparaatje aangeschaft.
Dank voor het meedenken allemaal!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.