Ga naar inhoud

Virtual disk service


tolhansen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedemiddag 

Ik weet niet zeker of mijn laatste antwoord is doorgekomen (ik zie hem niet in het overzicht staan) maar ik heb gedaan wat je gevraagd hebt. Ik zie wel wat dingen veranderen, ik zie weer een USB hoofd hub maar ik heb nog wel onbekende apparaten en Bluetooth en USB aansluitingen doen het nog niet.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine toelichting bij de instructie van stegisoft.

 

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.
Onder Waarde: rechtsklik op de eerste regel en kies kopiëren, plak vervolgens deze gegevens in je volgende bericht.

 

Doe dit voor alle onbekende apparaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag hieronder de gevraagde gegevens uit apparaatbeheer. Ik heb na het kiezen van details alleen de optie "pad naar apparaatinstantie" en onder waarde de gegevens denk ik die julie zoeken.

 

Ook staat bij algemeen per apparaat de tekst 

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

De installatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegeven voor dit apparaatexemplaar.

Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken.

 

PCI\VEN_8086&DEV_2938&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&D1
 

PCI\VEN_8086&DEV_2935&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&E9
 

PCI\VEN_8086&DEV_2937&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&D0

 

PCI\VEN_8086&DEV_2934&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&E8

 

PCI\VEN_8086&DEV_2939&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&D2

 

PCI\VEN_8086&DEV_293A&SUBSYS_FF001179&REV_03\3&11583659&0&EF
 

 

MvG

 


 

 

 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op in apparatenbeheer op een van de onbekende apparaat en dan met de rechtermuisknop op zoeken naar gewijzigde apparaten of stuurprogramma wijzigen en ga naar C:\Windows\System32 en mogelijk kan Windows toch installeren.

 

Lukt het niet dan download je deze driver (klik) en dan naar downloadmap gaan en daar nb-driver-t1005m-win7-chipset.zip.zip en met de rechtermuisknop op uitpakken klikken. Ga dan naar de map en open 01Chipset en dan op setup klikken en hopelijk dat het dan wel lukt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag 

 

Bedankt weer voor de assistentie Ik heb weer geluid en bluetooth en USB doet het ook weer

 

Hartstikke bedankt daarvoor, Ik heb een bestandje gevoegd met een nieuwe schermafdruk van apparaatbeheer.

 

Het enige wat nog niet werkt is de WD externe harddisk. Als ik hem inplug gaat het blauwe lampje wel branden Maar het programma WD Utillities zegt alleen maar koppel een ondersteunde WD-schijf aan.voor.

 

Misschien hebben jullie daar nog een oplossing 

 

Mvg

Knipsel2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al beter.

Best de driver dat ik gaf opslaan op een usb-stick of zo zodat je een kopie hebt voor later want het was niet gemakkelijk te vinden.

 

Ga naar deze pagina (klik) en download WD SES Driver Setup (x64)

Klik op instructies zodat je weet hoe je moet installeren (onderaan scrollen naar klikken)

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.