Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



chrisv

download problemen in windows 10

    Aanbevolen berichten

    Hallo,

     

    De laatste tijd heb ik vaak (bijna altijd) problemen met het downloaden van bestanden/software.

    Op het moment dat ik de opdracht 'Save file' heb gegeven verschijnt bovenin het bekende download pijltje (in Firefox, zoeken met Startpage) . Vanaf dat moment gebeurt er niets meer. Internetverbind etc. zijn oké!!

    (zie plaatje in bijlage).

    Wat te doen.

    alvast veel dank.  Chris

    download probl.docx

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Geplaatst: (aangepast)

    hwinfoportable is een add-ins van Firefox dat je zelf had toegevoegd.

    Ga naar instellingen en dan add-ins klikken en daar hwinfoportable verwijderen klikken.

    Sluit daarna Firefox  en dan zal het normaal gezien moeten werken.

     

    In Windows 10 heb je ook Edge dat zeer goed werkt.

    Zelf gebruik ik bijna altijd Edge doch ook Chrome

     

    aangepast door stegisoft

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Hallo,

     

    Dit programma was juist een voorbeeld van wat ik probeerde te downloaden, hetgeen dus niet gelukt is. Ik had tot gistetren ook nog nooit van dit programma gehoord. Heb er dus ook geen add-on van!

    Het probleem speelt al ongeveer een maand.

    Jammer

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Ik ben benieuwd of er malware op je pc staat:

     

    Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
     

    • Dubbelklik op mb3-setup-consumer-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.

    • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.

    • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.

    • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.

    • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.

    • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

    Na het scannen:
    Als er bedreigingen zijn gevonden:

    • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".

    • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


    Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
    Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
    Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

    5ae1e9eb7e49d-Screenshot-2018-4-26_PC_We


    Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
    Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Hallo,

    Beide acties gedaan. Firefox en malwarebites.  Helaas geen resultaat. 

    Kon dus wel 'malwarebites downloaden, maar het type zoals in het voorbeeld niet. Kan het aan het type liggen??

    groet,, Chris

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    15 uren geleden, falstring zei:

    heb je de pc al eens een keer opnieuw gestart via deze optie: start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'?

    dit ook gedaan?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Zou je het logje van Mbam willen plaatsen.

    Wel graag doen wat er word gevraagd, doe ook meteen.

     


    Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

    Farbar Recovery Scan Tool Link

    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


    Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Maak een account aan of log in om te reageren

    Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

    Account aanmaken

    Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

    Registreer een nieuwe account

    Inloggen

    Heb je reeds een account? Log hier in.

    Nu inloggen

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.