Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Goedemorgen,

Ik heb een paar avonden zitten stoeien en het ook met de voorbeeldfoto's (die in de link staan) geprobeerd. En natuurlijk krijg ik de voorbeeldfoto's wel goed omgezet.

Maar met mijn eigen foto lukt het niet, tenminste niet het resultaat wat ik zoek.

Ik heb de afbeelding niet op mijn telefoon staan. Maar is er misschien nog een andere optie/manier want is is de afbeelding die ik als eindresultaat wil wel echt een potlood tekening?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Photoshop

Filter / Stylize / Find edges

image.png.d6de2c14197c77b6f842ab93089a28d0.png

Filter / Filter Gallery / Sketch / Graphic Pen

image.png.6f6c8a7c13596c4d1a8a8792df6636e0.png

Filter / Filter Gallery / Sketch / Photocopy

image.png.b699efea2eaf6b51e64a7feba4c285a6.png

Filter / Filter Gallery / Sketch / Stamp

image.png.2a3ddf3c7d408ad2b7cf6514d2281049.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.063
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Jan Krook
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door SealWithIt
        Goedenavond,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
        Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

Mijn onderdelen zijn:
        amd fx 8350 wraith
        asus 970 pro gaming/aura
        gigabyte geforce gtx 1060

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
        Alvast bedankt.
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door stevenboom
        Beste, 
        Ik zou graag een nieuwe Game-PC in mekaar franselen. 
        Wat ik wil =  Een PC die zo lang mogelijk de nieuwste games kan draaien , daar ik ik niet iedere 3 jaar een nieuwe wil/kan kopen.
        om heel lang de nieuwste games te kunnen draaien , koop ik dan beter een iets duurdere videokaart en bespaar ik op de rest.
        Ik heb nu een AMD FX(tm)-4130 Quad-Core Processor 3.80Ghz  kan ik mss dit behouden of is dit onvoldoende om binnen een 3 tal jaar nog de nieuwste games te draaien ? 
        ik heb ook 2 x 4Gb aan geheugen , ben ik best 2 X 8Gb te kopen of koop ik  2 X 4Gb erbij zodat ik 4 X 4Gb heb zitten ? 
        Mijn videokaart is de NVIDIA GeForce GTX 750 Ti is dit echt al te weinig.
        En dan nog een vraagje , ik kocht Windows 8.1 een paar jaar terug , toen Windows 10 uitkwam heeft Windows de upgrade gemaakt , dus draait mijn 8.1 nu als een 10 .... 
        als ik die 8.1 nu terug in mijn nieuwe PC zou installeren gaat die dan terug updaten naar Windows 10 of was dat een tijdelijke aktie ? 
        Dat zijn héél wat vragen , maar als jullie vinden koop best het hele zootje nieuw hebben jullie dan ideetjes , want ik volg de nieuwste trends niet zo dus ben totaal niet op de hoogte.
        Wel zou ik liefst bij AMD blijven (makkelijk te overclocken).   oh en mss belangrijk om weten , ik kan max 750€ besteden !

Alvast bedankt en vriendelijke groeten !
      • Door JasperFV
        Sinds vorige week heb ik dat op verschillende tijden van de dag (ong 1-2 uur per dag) dat mijn internet super vaag doet (pc, laptop & telefoon). Er staat dat ik gewoon internet heb maar ik kan alleen youtube en google gebruiken, al het andere wat internet nodig heeft zegt dat ik geen internet heb. Eerder heb ik hier nooit last van gehad, weet iemand hoe dit komt?
      • Door Bartelemeus
        Hallo.

Ik heb reeds een nieuwe pc, en heb speakers die ik aan wil sluiten op het moederbord.
        Ik gebruik mijn Tv als monitor.
        Nu heb ik wel geluid, maar komt het niet uit mijn speakers maar uit de speakers van mijn Tv (Via HDMI).
        Als ik bij de geluidsinstellingen kijk onder "Afspelen" zie ik alleen de 3 out puts van mijn grafische kaart.

Alvast bedankt voor de hulp.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.