Ga naar inhoud

TomTom: tussenpunt niet gevolgd


Passer

Aanbevolen berichten

Dank je Nokiaprox, maar 'k ga daarmee even wachten want ik heb de vraag ook op dat 'officiële forum' (zie link van jou) gesteld - eerst ga ik kijken of daar iets uit komt.

(daar komt iig een boel meer volk dan op dat andere) - toch bedankt voor je meedenken - en misschien komt die mailmogelijkheid nog van pas... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op dit forum geen antwoord, 'k heb dus net een mail gestuurd op jouw link, Nokiaprox - zien of dit iets geeft....  :(

 

 

edit: dit antwoord heb ik tenminste al gehad:

 

Hartelijk dank voor uw contact met onze afdeling Customer Care.

Deze e-mail is automatisch verstuurd om te bevestigen dat wij uw vraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar binnen twee werkdagen contact met u op te nemen. Indien u de vraag wilt bijwerken, dan kunt u rechtstreeks reageren op deze e-mail, of klik hier om ons online formulier te gebruiken.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

't is met die helpdesk al 't zelfde als met die fora heb ik de indruk: vraag verstuurd woensdag 10.55 u, quote: ' Wij streven ernaar binnen twee werkdagen contact met u op te nemen ', en morgen, zondag en maandag zal het ook wel niks zijn, dus deze mus vreest met grote vrees dat er hier ook niks van gaat komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ze leven nog: 'k kreeg een noreplymail die me meldde dat een mod antwoordde op mijn vraag ('k had ze gisteren maar eens gebumpt ook :) )

 

I don't know your device but, are you following the instructions? From page 51 at
http://download.tomtom.com/open/manuals/start_42_52_62/refman/TomTom-START-EU-RG-en-gb.pdf

 

Ik da dat daar allemaal eens precies volgen zoals het er staat (zal niet voor vandaag zijn, tot ik nog eens weg moet)

Ondertussen heb ik hier en daar nog oplossingen proberen te vinden en dit bracht me op dit: wat me niet zou verwonderen is, dat je alles volledig volgens een bepaalde precedure moet gaan doen:

wat bedoel ik er mee: ik las ergens dat je in het echte leven een route plant van A naar B, maar dat je dit bij TomTom ànders moet doen: éérst je eindpunt vastleggen en dan pas je vertrekpunt.

 

Tot hiertoe deed ik het andersom, maar 'k ga het nu eens op die manier doen: éérst het doel vastleggen en dan pas de start.

Wat ik ook anders ga proberen: eenmaal de route vastgelegd, niet meer die route gaan verslepen naar het tussenpunt, maar gewoon op het tussenpunt klikken en dat dan vastleggen als tussenstop.

(staat dus op die blz 51)

'Een van deze dagen' horen jullie het resultaat wel, maar 'k ben zelf eens benieuwd...

 

En langs de andere kant dacht ik deze week: het kan eigenlijk niet dat dat type TomTom het fout doet bij zo iets, dan had het al lang gemeld, gevonden en hersteld geweest. Dus zou het toch bij mijn manier van plannen liggen ... ?

 

wordt dus vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse bedrijf dat geen Nederlandse PDF heeft?

Schandalig.....tomtomke tomtomke wat heb je nu gedaan?🤣

25 Miljoen Nederlandstalige bestuurders en niks Nederlands.

Zelfs mail terug is steeds Engels.

 

Mijn oude Tomtom is up te date in verband met nieuwe wegen. 

Nieuwste Tomtom op het zelfde moment geüpdatet en nog steeds niet de nieuwe wegennamen en zeggen lifetime.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.