Ga naar inhoud

TomTom: tussenpunt niet gevolgd


Passer

Aanbevolen berichten

Is er hier iemand voldoende bekend mee - anders wend ik me maar haar het TomTom-forum zelf:

 

Start 42:

- een route opgsteld met mydrivetomtom

- een tussenpunt gezocht (cirkelicoontje)

- re klikken op het icoontje en kiezen voor Voeg Tussenstop Toe

- bolletje wordt nu een vlaggetje, tussenstop verschijnt in lijst links (tussen begin- en eindpunt dus)

- route opgeslagen

- met driveconnect de route laten sychroniseren met mijn systeem

- route staat op het systeem en als ik ze bekijk staat ze dus mèt tussenpunt goed aangegeven

 

ECHTER:

 

als ik aan het punt kom waar ik de hoofdroute zou  moeten verlaten om naar het tussenpunt te rijden, zegt mijn TomTom niks, maar geeft gewoon de weg rechtdoor aan.

Het tussenpunt wordt dus niet als te-nemen-route aangegeven...   :(  :(  

 

Wat doe ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijkomend vraagje: is iemand van jullie toevallig lid van dit TomTomforum?  (<klik!) (die zou dan mogelijk contact met hen kunnen nemen voor de volgende fout:)

 

Want er zijn problemen met dat forum om te registreren:

 

ik vulde alles correct in (ja?) en kreeg een foutmelding (nochtans was het antwoord het goede...  :( )

 

image.thumb.png.a7a1d74638d1595b19c69b047f145763.png

> dit gebeurt zowel in Firefox als in Edge

> dit gebeurt ook als ik  hun 'Contact'knop gebruik om hen zo te mailen: daar is géén Veiligheidscontrole bij, maar als je op Verzenden klikt, krijg je er ook diè melding

> gisteren was de veiligheidsvraag wat 'koningin' in het Engels was en 'queen' gaf daar dezelfde foutmelding...

 

Ik kan dus noch registreren, noch contact opnemen om hun op het probleem te wijzen...

 

dus: is iemand er toevallig lid van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen auto, dus ook geen TomTom.

Je kunt eventueel bellen naar TomTom Amsterdam: 020-7575000

Vanuit België zal er een landnummer voor moeten. Dan wordt het volgens mij 0031207575000

(Vanuit België naar Nederland: 00 - 31 - netnummer zonder nul - abonneenummer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, porrelaar zei:

Je kunt eventueel bellen naar TomTom Amsterdam: 020-7575000

ja, dat kan ik eventueel doen - maar 1. vanuit België > Nederland  en 2. dan nog van het kastje naar de muur worden verwezen >>> hoe lang duurt het (tijd/euro's) om te kunnen zeggen dat hun forum niet werkt zoals het hoort... ? - 'k ga eerst maar eens  andere wegen zoeken...  :)

 

En lees in dit verband even https://www.detelefoongids.nl/tomtom-international-bv/17723548/5-1/

(ik haal er een paar uit:

- " want iedereen keer is het antwoord hetzelfde en der kan geen contact met ze krijgen "

- " Telefoon wordt na een aantal doorschakelingen helemaal niet meer opgenomen. Kan mijn vraag over update van navigatiesysteem niet eens stellen. Waardeloos dus "

- " Contact gezocht met tomtom, Wat ontzettend erg is het daar zeg. Je krijgt de kans niet wat te zeggen ; ..."
-" Jullie zijn echt onbereikbaar, TomTom onwaardig. Veel gebruiker schrijven negatief over jullie bereikbaarheid. "

 

Ook nog: " Vandaag proberen te bellen (een ramp 14 en 9 minuten wachttijd, weer EXTRA kosten, etc "

   ( 18 september 2017 om 14:27 )

iets verder:  " k heb proberen Tomtom te bellen, maar na een paar minuten wordt de verbinding eenzijdig door Tomtom verbroken. Als ik daarna weer probeer te bellen is de wachttijd plotseling 15 minuten. Kortom, een Tomtom navigatie is goed, maar de service van Tomtom is ronduit HEEL SLECHT !! "

 

Dit moedigt me niet direct aan om te gaan bellen...

 

nog iets:  op deze pagina staat onderaan bij de kolom Info o.a. Contact  - klik daar eens op?

 

Besluit: en dus zou het makkelijker zijn om via iemand - die al op het forum geregistreerd is - contact met het forum op te nemen ivm het registreren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je frustratie. Het lukt niet om je te registreren op https://www.jouwtomtom.nl/forum/

Ook via de Contact knop op die website krijg je een foutmelding.

Natuurlijk kun je hopen op iemand die lid is van dat Nederlandse TomTom forum én jouw topic hier op PCH leest én voor jou wil navragen waardoor die foutmeldingen veroorzaakt worden én wil vragen of Tomtom zelf op de hoogte is van dat probleem.

Maar in uiterste nood zou je kunnen bellen naar TomTom Amsterdam. En ja, ik had op de website die jij noemt gisteren ook al die negatieve reacties gelezen over bellen met TomTom, maar ik zag er ook een paar positieve reacties tussen:

6 maart 2019: Ik heb vandaag 06-03-2019 contact gehad met TOMTOM werd goed en netjes geholpen op nummer 020 7575000 kreeg ook nog een mail met de stappen die ik moet doen.

8 mei 2019: Vandaag gebeld keurig te woord gestaan en doorverbonden met de juiste afdeling,

 

Ik geef toe dat het merendeel van de reacties negatief is. Het ligt er misschien aan wie jij aan de lijn krijgt.

Of bel naar TomTom België: 027007270

5ce7acebae27e-TomTom_Belgi%C3%AB.png

 

Misschien zijn ze daar vriendelijker en behulpzamer dan de medewerkers in Amsterdam...

 

Eventueel lid worden van een ander TomTom forum: https://www.tomtomforums.com/

Nadeel: je zult je vraag daar in het Engels moeten stellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, porrelaar zei:

Natuurlijk kun je hopen op ... én ... én ...  én ...

ja, 'k snap het wel, maar nooit geschoten is altijd mis - dus probeerde ik het even voor-het-geval-dat :)

15 minuten geleden, porrelaar zei:

maar ik zag er ook een paar positieve reacties tussen:

tja, in zo'n gevallen is het altijd de kwestie: zijn de negatieven slechts enkelen van de zovelen? - want wie tevreden is, gaat niet makkelijk posten, 'k weet het..

 

Als er hier niets meer 'te gebruiken' wordt gepost, ga ik het wel eens op dat Engelse forum proberen. (met het bijkomend voordeel dat je er wellicht meer gebruikers aantreft)

 

Dank je Porrelaar, voor je ideeën

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ander forum lijkt me al even geweldig als dat Nederlandstalig: ik registreerde zaterdag, stelde mijn vraag en tot nu toe kwam er nog geen enkel antwoord op.

Trouwens: tussen zaterdag en nu werden er welgeteld (het mijne meegerekend) drie vragen gesteld... :(

 

'k probeerde net bij het Nederlandstalig forum nog eens te registreren en weer dezelfde fout. Ze moeten zich daar stilaan toch gaan afvragen waarom er maar geen nieuwe registraties gebeuren .. ???

(tenzij het een bewuste strategie is natuurlijk B) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Aanvulling op het vorige bericht)

 

Ik heb nog eens wat verder geklikt op de support-pagina:

 

Klik achtereenvolgens op:

  • (Menubalk bovenaan: ) 'ONDERSTEUNING'
  • (Derde kolom onder contact: ) '> Contact'
  • Navigatiesystemen
  • Autonavigatie
  • TomTom Start
  • TomTom Start 42

Klik op het pijltje rechts van 'Selecteer onze ondersteuningsservices...' en kies voor 'Problemen oplossen'


Bovenaan heb je dan de mogelijkheid 'E-MAIL ONS'

 

Dan kom je uiteindelijk hier terecht :)

 

Als je nog geen TomTom-account hebt, moet je er eerst een aanmaken (rechterkant van de pagina 'Nieuwe gebruiker?')

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.