Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er is sinds kort een nieuw programma van microsoft office wat microsoft teams heet. Ik wist niet wat het was maar het blijkt een sneller alternatief voor emails schrijven of gewoon contact in het algemeen. Ik vind emails schrijven met de email app of met microsoft teams niet fijn en ik kan de ruimte goed gebruiken maar elke keer als ik mijn pc opstart als hij uit staat download hij teams opnieuw. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.842
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    JazzyJazz
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door ricje20
      Heya,

Sinds ongeveer 2 dagen krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart, en af en toe random tussendoor de volgende error popup
      (picture 1)

Ik zie dat het ergens in het programma Action! zit maar ik zou niet weten waarom.. het programma lijkt gewoon normaal te werken. (het is een screen recording programma). Ik wil het liever niet opnieuw installeren omdat ik dan weer allemaal instellingen kwijt ben.
      ik heb al een beetje gegoogled en ergens een repair van een programma geprobeerd maar dat heeft het niet opgelost.

Groetjes,

Ricje20 (Taurusfire)

• Door rockz0r
      Hallo allemaal.

Vandaag  wilde ik mijn Microsoft Office updaten van 2013 naar 2016. Bij het einde van de installatie kreeg ik deze melding: "Microsoft Setup Bootstrapper has stopped working" (Microsoft Setup Bootstrapper werkt niet meer). 

De volgende (mogelijke) oplossingen heb ik geprobeert:

-Microsoft Office 2013 compleet verwijderen (https://support.office.com/nl-nl/article/Office-2016-Office-2013-of-Office-365-van-een-pc-verwijderen-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL)
      -Registery keys verwijderen (http://www.thewindowsclub.com/microsoft-setup-bootstrapper-stopped-working-installing-office-2013) 
      -Schone start (Clean Boot) (https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows)
      -Een nieuwe gebruiker toevoegen om daarop Office te installeren maar probleem blijft zich voordoen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat dank!

• Door kristofher
      Beste,

Graag jullie hulp gevraagd bij dit vervelend probleem.

Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe laptop waarop windows10 staat voorgeïnstalleerd.

Om te beginnen, moest ik een wachtwoord voor mijn pc-account maken.  Dit heb ik gemaakt, er een vraag rond verzonnen en netjes opgeschreven in mijn boekje.  

Dit heeft mooi 2 dagen gewerkt.  Als ik mijn laptop vandaag wil opstarten en mijn wachtwoord dien in te geven, zegt hij dat het wachtwoord onjuist is?!?!?  Ik heb het gecontroleerd met het oogje en ik weet ZEKER dat dit het juiste wachtwoord is...  Toch kan ik niet inloggen...

Wie weet er raad voor mij?

Alvast bedankt, Kristof
    • Door KayleighDivine
      Goedenavond.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A, met hierop alle Office applicaties.
      Op deze tablet heb ik 4 maand lang prima de boekhouding voor mijn eigen zaak gedaan,  maar sinds een updaten afgelopen week kan dit niet meer.
      In excel, maar ook in Word geeft hij een alleen-lezen stand aan, en deze krijg ik met geen mogelijkheid uit.
      ik heb meerdere forums gelezen en vanalles geprobeerd, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

- Via de tablet kan ik niets wijzigen in instellingen.
      - Excel opnieuw geïnstalleerd,  werkt niet. 
      - Fabrieksinstellingen hersteld, werkt niet. 
      - Aangesloten op laptop, daar geeft hij aan dat de bestanden niét alleen-lezen zijn.
      - Op het bestand rechtermuisknop > eigenschappen geeft hij alleen-lezen uitgevinkt aan.
      - In het bestand via opslaan als > extra geeft hij alleen-lezen uitgevinkt aan.

Op mijn laptop gaat echter alles perfect. Zodra ik via daar een goed document naar mijn mail doorstuur en op de tablet open schakelt hij hem automatisch over naar een alleen-lezen bestand. 
      Nieuwe bestanden die ik op de tablet maak zet hij ook automatisch in een alleen-lezen bestand.

Kan ik, buiten de tablet het raam uit gooien, nog andere dingen proberen?!

Alvast bedankt voor de hulp! 
    • Door MalWare
      Hey,

Ik heb een vraag over een het maken van een drop down list. Een gewone drop down list maken lukt wel maar ik wil dat als ik iets selecteer uit de drop down list, er dan automatisch een andere cel ingevuld wordt met een getal.

Bv. lijst met chemische elementen waaruit je kan kiezen: Pb, NiCd, Li. 
      Als ik Pb kies zou ik willen dat er in de cel ernaast 2,0 ingevuld wordt.
      Bij NiCd 1,2; en bij Li 3,6. Enzovoort.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Met vriendelijke groeten,
      Malware

• Nieuwe aanmaken...