Ga naar inhoud

Groot onbekend txt bestand: 78 Gb; wat is dit?


Erna

Aanbevolen berichten

Hallo Porrelaar,

 

Eindelijk heb ik even de tijd om je laatste suggestie uit te testen. En....het werkt! 

Hoe simpel kan het zijn, als je maar weet hoe het moet.

 

Ik ben je zéér dankbaar voor al je suggesties! Eindelijk kan ik MET PLEZIER de foto's van mijn nieuwe LUMIX bekijken en bewerken.

 

Met dankbare groet,

Erna Koelman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laat zich aanzien dat ik over dit topic geen vragen meer heb. Wat dat betreft kan het dus gesloten worden.

 

Ik ben superblij dat ik op dit forum terechtkwam, en ik ben zeer dankbaar over de hulp die ik hier heb gekregen en over wat ik er allemaal van heb geleerd!

Ik hoop dat dit topic op zich wel blijft bestaan (ook al wordt het gesloten), zodat ik het later nog eens kan teruglezen. Ik heb namelijk nog een laptop met Windows 7, die nog vervangen moet worden door een nieuwe met Windows 10. Het zou fijn zijn als ik dit alles dus dan nogmaals zou kunnen nalezen, als dat nodig mocht zijn!

 

(PS: Ik ben mijn inloggegevens kwijt, en kan nu hier alleen nog maar bij via een link uit de mailwisseling. Ik hoop dus ook dat die blijft werken.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Erna zei:

Ik heb namelijk nog een laptop met Windows 7, die nog vervangen moet worden door een nieuwe met Windows 10.

Als die laptop met Windows 7 niet al te oud is, dan is hij misschien ook geschikt voor Windows 10. Het is nog steeds mogelijk om een gratis upgrade van Windows 7 naar Windows 10 uit te voeren. Klik voor informatie daarover op de volgende link: https://www.gratissoftwaresite.nl/upgraden-naar-windows-10-nog-altijd-gratis-met-mediacreationtool-januari-2017

Wel voor de zekerheid van tevoren een back-up / kopie maken van alle persoonlijke bestanden die op die laptop staan.

 

Met Speccy kun je achterhalen welke hardware er in je laptop zit. En als je Speccy gebruikt en een link naar een snapshot van Speccy hier op het forum zet, dan kunnen wij meekijken of die laptop geschikt is voor Windows 10.

Hieronder informatie van moderator droske over Speccy:

-----------------------------------------------------------------

Download en installeer Speccy.  (<- Klik op deze link om de download van Speccy te starten)

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Snapshot maken nadat je de pc al enige tijd in gebruik hebt.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

---------------------------------

Voor je Windows 7 laptop kun je het beste een nieuw topic aanmaken.

-------------------------------

36 minuten geleden, Erna zei:

Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Je logt op dit forum in met je gebruikersnaam en je wachtwoord.

Je gebruikersnaam weet je nog wel. Die is: Erna

Als je je wachtwoord niet meer weet, moet je op de volgende link klikken: https://www.pc-helpforum.be/topic/1609-wachtwoord-kwijt-hoe-krijg-ik-een-nieuw/

Dan de instructies opvolgen.

Omdat je nu hebt kunnen reageren in dit topic, is dat een teken dat je wachtwoord is bewaard, mogelijk door je browser.

 

38 minuten geleden, Erna zei:

Ik hoop dat dit topic op zich wel blijft bestaan (ook al wordt het gesloten)

Ja, in topics die gesloten zijn, kun je als gewoon lid niet meer reageren. Gesloten topics blijven echter wel bestaan. Je hebt steeds notificatiemails gekregen wanneer iemand reageerde in dit topic. Bewaar gewoon 1 van die mails. Dan kun je via de link in die mail altijd weer dit hele topic nalezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, porrelaar zei:

Als die laptop met Windows 7 niet al te oud is, dan is hij misschien ook geschikt voor Windows 10. Het is nog steeds mogelijk om een gratis upgrade van Windows 7 naar Windows 10 uit te voeren.

Helaas, Porrelaar, mijn laptop is wel (veel) te oud. Daarom heb ik nooit een update naar Windows 10 kunnen uitvoeren, en is dat ook niet mogelijk. Daarom heb ik ook nooit de berichten gekregen dat ik een update kon gaan uitvoeren.

 

3 uren geleden, porrelaar zei:

Je logt op dit forum in met je gebruikersnaam en je wachtwoord.

Je gebruikersnaam weet je nog wel. Die is: Erna

Hé, dat is echt een verrassing voor me! Ik gebruik die naam namelijk nooit als inlognaam! Ik heb dat dus in de haast (lees: in paniek) zonder nadenken gedaan, en het ook niet genoteerd. Dat laatste heb ik nu meteen rechtgezet.
Dat wachtwoord weet ik dan mogelijk nog wel, en anders los ik dat wel op.

 

5 uren geleden, porrelaar zei:

Bewaar gewoon 1 van die mails. Dan kun je via de link in die mail altijd weer dit hele topic nalezen.

Dat heb ik sowieso gedaan! De informatie uit dit topic zijn me vee, te waardevol! Dus als ik via deze link er altijd weer bij kan, komt ook dat helemaal goed!

 

Wat mij betreft mag dit topic dus nu gesloten worden.
Nogmaals een laatste dank aan dit forum, en speciaal aan Porrelaar!

 

Groet, Erna

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het topic gesloten is, verhuist het na verloop van tijd naar de archieven maar het wordt niet verwijderd.

Met deze handleiding kan je het topic ook makkelijk terugvinden.

In de handleiding is sprake van maximum 1 jaar maar dat kan je zelf aanpassen door in de resultaten te klikken op het kopje tijdsperiode en dan te kiezen voor alles. De lijst met resultaten zal dan automatisch worden aangevuld met de oudere topics.

 

Succes nog met alles wat je onderneemt.

En dan sluiten we hier af.

:locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.