Ga naar inhoud

Microsoft Solitaire collection opnieuw instaleren


agie

Aanbevolen berichten

Begrijp ik het nu goed, dat Microsoft Solitaire collection én Mahjong geïnstalleerd zijn, maar niet goed werken ? Of is er nu enkel een probleem met Mahjong ?

 

Je kan misschien proberen om nu nog eens de Probleemoplosser uit te voeren, zoals porrelaar dinsdag geschreven heeft.

 

Het spijt me, maar ik ben ver aan het einde van mijn inspiratie.

 

Internetproblemen bij het verbinden met de Microsoft-servers komen bij mij ook wel eens voor. Dit betekent niet dat de fout aan jouw kant zit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Probleemoplosser heb ik al  een keer geprobeerd maar geen resultaat. 

Het Microsoft Solitaire  Mahjong heeft ook gewerkt maar op dit moment krijg ik de melding dat  de app niet  kan worden geopende omdat er geen internet verbinding is. Beide spellen heb ik altijd kunnen gebruiken.

In de Store heb ik alle apps zg in bezit  sommige kan ik opstarten zonder problemen maar als ik een geïnstalleerde app wil activeren lukt dat niet.. Er i

Knipsel.JPG

Knipsel.3JPG.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie . Ik heb de download gedaan maar krijg niet de versie  ( sollitaire collection , meerder spellen bijeen ) die ik had. Dit is een oudere versie met afzonderlijke spellen.. Jammer.....maar bedankt voor je hulp!

 

Afbeelding van de online versie.

 

Knipsel.JPG

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry jongens ....maar het probleem is opgelost! Hoe.....er is eenvoudig een update van Windows geweest . Deze morgen een melding en inderdaad het spel kon gewoon worden geopens . Stom ...maar ik wil jullie extra bedanken dat jullie zover mee wilde denken om het probleem op te lossen. .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de terugkoppeling.

Soms worden problemen veroorzaakt en ook weer opgelost  door een update van windows.

Dat is iets waar we geen vat op hebben maar wat ons toch irriteert en frustreert.

 

Aangezien het probleem dus opgelost is, kunnen we hier afsluiten.

Succes nog met je Solitaire Collection.

:locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.