Ga naar inhoud

google of google chrome


Aanbevolen berichten

Wij zitten in de beginfase van hetsmartphone gebeuren 

En nu valt mij het volgende op

Ik heb een Samsung S9 

Mijn vrouw een Samsung A5

 

Ik heb het nu als voorbeeld even over de agenda van google 

Bij mijn vrouw is dat het beeld wat we ook op de laptop hebben 

Bij mijn smartphone lijkt het net of de agenda ,, uitgezakt ,, is . Dus geen vierkante blokjes 

 

En daarom dacht ik, dat dat het verschil ( nog veel meer natuurlijk ) was tussen google en google chrome 

Ik vind google chrome toch wel prettiger ,

Dus de vraag is , kan ik,op mijn smartphone  ook google chrome  krijgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , dat heb ik al gedaan .

En nu wil ik dus de telefoon er net zo uit laten zien als op de laptop met google chrome .

Ook de telefoon van mijn vrouw werkt op google chrome , en dat vind ik een vertrouwd beeld .

Ook door de agenda , en de bladwijzers enz, 

Maar om het zo te krijgen , moet ik dan google  verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, bernard zei:

En daarom dacht ik, dat dat het verschil ( nog veel meer natuurlijk ) was tussen google en google chrome 

Ik denk dat je nu in de war bent. Verschil tussen Google en Google Chrome?

De browser Chrome is slechts een van de vele producten van  Google. Google heeft nog veel meer gemaakt: Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Foto's, de zoekmachine Google enz.

Je wilt toch niet alles van Google gaan verwijderen? Dat is nergens voor nodig.

Let op: op een telefoon zal niet alles er hetzelfde uitzien als op een laptop of desktop pc. Vooral internetpagina's zullen er anders uitzien, omdat het scherm van een smartphone veel kleiner is. Dan wordt op je smartphone gebruik gemaakt van de mobiele versie van internetpagina's.

 

Misschien maak je nu nog gebruik van de Samsung internetbrowser. Als je Chrome als standaardbrowser in wilt stellen op jouw telefoon, dan kun je onderstaand filmpje bekijken. Ja, hij is in het Engels, en het is een computerstem, maar ik denk dat je er zo wel uit komt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bernard zei:

tot de laatste fase in het filmpje , dan krijg ik niet de keuze uit de verschillende browsers 

Als de browser Chrome nog niet geïnstalleerd is op je Samsung S9, dan zul je die eerst moeten installeren. Daarna kun je Chrome pas instellen als je standaardbrowser.

Chrome haal je op in de app Store. O wacht, die heet tegenwoordig Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android.chrome&referrer=utm_source%3Dhelp-center%26utm_medium%3Dhc-answer%26utm_campaign%3Dhelp-center-mg

 

Je mag op je Samsung telefoon ook deze link aanklikken: https://support.google.com/chrome/answer/95346?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl

Dan lees je wat je moet doen om Chrome te installeren op je smartphone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ? had browser chrome al geinstalleerd .

Dus dat moet goed zijn dacht ik ,

 

wat ik gedaan heb , ia aan de hand van het filmpje  het volgende :

 

Ik ga naar instellingen 

                apps 

                de drie puntjes 

               En dan krijg ik een overzicht van alle apps die ik heb 

               Dan tik ik weer op de drie puntjes 

               En krijg vervolgens een keuze menu  : sorteren op 

                                                                            standaard apps

                                                                            machtigingsbeheer 

                                                                            systeem apps weergeven 

                                                                            speciale toegang 

                                                                            app voorkeur resetten 

 

En dan weet ik het niet meer 

Ik krijg in ieder geval niet de optie  : default apps te zien als ik op de drie puntjes druk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.