Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Dat was ik ook van plan maar ik kom niet verder dan " kan herstelbestand niet vinden" 

 

Na " aan de slag" en " alles verwijderen" aangeklikt te hebben krijg ik de melding :

 

De herstelomgeving is niet gevonden. Plaats de Windows installatie of herstel media en start uw pc met de media. 

 

Een mooi verhaal maar hoe verder? Kan ik zoiets van het internet halen en zo ja wijst zich dat dan vanzelf wat ik allemaal moet doen?  Tot nu toe is het nog geen plug en play zou ik zeggen. 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb je via een andere pc het "Hulpprogramma" gedownload en daarna op je probleem pc gezet (bureaublad).

 

Hier te downloaden:https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Klik daar op Hulpprogramma nu downloaden.

 


Als dit niet lukt moet je voor de optie kiezen (ook via die link) Het hulpprogramma voor het maken vaneen installatiemedia.
Klik er op en er staat een mooie uitleg hoe het iso bestand op een lege USB-stick of DVD te zetten).
Daarmee start je je probleem pc mee op en zo word je probleem pc opnieuw geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarop moet u letten Windows 10 installatiemelding

Is van toepassing op: Windows 10

  • Mogelijk ziet u het bericht 'Waar u op moet letten' wanneer u probeert bij te werken naar de nieuwste versie van Windows 10 en merkt uw pc een compatibiliteitsprobleem op met een stuurprogramma, hardware, app, functie of privacyinstelling. Deze problemen kunnen tot een onverwachte ervaring leiden, dus de update wordt op dit moment niet aangeboden. Dit zijn de meest voorkomende berichten en wat u kunt doen om ze op te lossen.
  • Als u het bericht 'Geen actie nodig' ziet
    • Dit is opzettelijk en u hoeft op dit moment niets te doen.
    • We raden u aan om op de huidige versie van Windows 10 te blijven. ( deze kleur heb ik eraan gegeven)
    • Als het probleem kan worden opgelost, biedt Windows Update automatisch de nieuwste versie van Windows 10 aan.

     

    Na het uitvoeren van het hulpprogramma werd ik aan het einde van het programma doorverwezen naar de bovenstaande site/tekst. 

    Als ik het allemaal goed begrijp is de hele circus ontstaan door e.o.a. update van Windows die mijn computer op hol heeft doen slaan.  Zij zeggen:  niks doen wij werken aan een oplossing. Nou ja!!

    Aangezien het verschrikkelijk moeilijk voor mij is om W10  er opnieuw op te zetten zal ik maar (moeten) wachten op Microsoft. Tot die tijd moet ik mij maar behelpen met mijn laptop om belnagrijke downloads te installeren. 

    In ieder geval bedankt voor het meedenken.

    Groet, 

    Geertjan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Problemen na Windows updates komen er steeds meer, welke is steeds afwachten en een oplossing kunnen alleen zij maken zo er is het.

Je kan twee dingen doen afwachten of de update verwijderen die dit veroorzaakt.

Daarna kan je de update die je probleem veroorzaakt via "wushowhide " tegenhouden

 

Hier een uitleg hoe je ze kan verwijderen en tegen kan houden Uitleg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Geertjan Zinken zei:

Ik heb ondertussen W 10 opnieuw geïnstalleerd en daarmee is het probleem opgelost. 

Nogmaals dank voor de hulp. Wat mij betreft kan het slot er dus op. 😉 

Bedankt en graag gedaan doen we deze op :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.