Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Even voor de duidelijkheid.

Deze malware staat dus op de laptop en daar doe ik momenteel alleen maar alle progjes die jij aangeeft op mijn USB stick downloaden.

De inmiddels uitgebreide schoonmaakactie heeft alleen op mijn PC plaatsgevonden. 

Of begrijp ik het verkeerd en moet ik nu ook nog aan de slag op de laptop en heeft deze malware dus inderdaad met elkaar te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Geertjan,

 

We gaan even verder met de netwerkverbinding controleren.

 

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices

    555adf2e65115-MiniToolBox.png

  • Klik vervolgens op de knop Go.

  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.

  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op het netwerkicoon in de taakbalk en klik op netwerk- en internetinstellingen > Netwerk opnieuw instellen.

In het scherm dat nu verschijnt klik u op Nu opnieuw instellen.

Bevestig dit door op ja te klikken, de computer zal na 5 minuten automatisch herstart worden. 

 

Plaats hierna weer een nieuw logje van de MiniToolBox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder toch eens Bitdefender in zijn geheel van de computer zoals Falstring al voorstelde in dit topic. Het zou zomaar kunnen dat de VPN-module niet meer goed functioneert en voor problemen zorgt. Na het verwijderen van Bitdefender zal Windows Defender inschakelen, het is dus niet zo dat de computer dan onbeschermd is.

Bitdefender Agent
Bitdefender Antivirus Plus
Bitdefender VPN

 

Om Bitdefender volledig te te verwijderen kan je het beste gebruik maken van de Removal Tool die je hier kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.