Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dat is mooi, je ziet er kunnen dingen fout gaan hou daar rekening mee dus maak indien nodig eerst een backup die je op en andere plaats zet.

We gaan nu eerst kijken of we het downloaden kunnen herstellen.

 

 

Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.

5a4f3d809f508-cmd-adm.png

 

  • Typ in het zwarte venster nu één voor één de onderstaande commando's gevolgd door enter.


ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
netsh winsock reset


  • Als dit proces gereed is kunt u de opdrachtprompt sluiten.
  • Herstart vervolgens de computer en plaats wederom een nieuw logje van de MiniToolBox

 

En kijk of je kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit probleem staat los van het download probleem, daar gaan we later even naar kijken.

Download de offline installer van Google Chrome (doe dit eventueel via een andere computer).
Installeer Google Chrome opnieuw.
Test vervolgens Chrome, Edge en/of Firefox of het downloaden lukt, zo niet geef van elke browser even aan welke melding je krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Chrome op een USB stick gezet en opnieuw geinstalleerd. De oude versie blijft er echter als geinstalleerd staan en ik weet niet hoe die te verwijderen. Als ik Programma's en onderdelen verwijderen gebruik dan krijg ik diverse meldingen.    zie screenshots. 

 

Geprobeerd een foto  van een mail te downloaden via Chrome en Edge maar zonder resultaat. Melding: mislukt- downloadfout. Ook een update van Windows lukt niet. 

2020-07-02 (2).png

2020-07-02.png

google chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prima tooltje dat ervoor gezorgd heeft dat Chrome verwijderd was. Ik heb het via de USB chrome opnieuw geinstalleerd, opnieuw de PC gestart en ja alle instellingen zijn terug.

Helaas ook die die ervoor zorgt dat ik nog steeds niet de patch van Windows en de bekende foto kan downloaden. Dat lukt overigens ook niet in Edge. 

Wat ook opvalt is dat bij het (nieuwe) prog. Chrome  geen grootte van het bestand wordt aangegeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb je deze fix wel als administrator uitgevoerd?

 

 

Doe het anders nog eens:

 


Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.

5a4f3d809f508-cmd-adm.png

  • Typ in het zwarte venster nu één voor één de onderstaande commando's gevolgd door enter.


ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
netsh winsock reset


  • Als dit proces gereed is kunt u de opdrachtprompt sluiten.
  • Herstart vervolgens de computer en plaats wederom een nieuw logje van de MiniToolBox

 

Herstart je pc en test het downloaden weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.