Ga naar inhoud

Windows Media Player spoorloos


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag, normaal gezien gebruik ik Potplayer voor het afspelen van videobestanden maar heb nu nood aan WMP; probleem is echter dat deze niet op mijn PC, Windows10, te vinden is, ook niet onder instellingen/apps/apps en onderdelen of standaard apps.
Een rechtstreekse download voor mijn px, windows10/64bit vind ik niet, iemand een oplossing? Alvast bedankt, mvg, Alain

2020-07-16_18-02-48.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zou in het venster "Windows onderdelen in- of uitschakelen" moeten staan onder Mediaonderdelen. Daar staat hij bij u, zo te zien, niet (meer). Misschien gebruik je, zoals abbs vermoedt, een versie waarbij die niet aanwezig is. Of had je die eerder wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens:

 

Start en vervolgens Instellingen > Apps > Apps en onderdelen > Optionele onderdelen > Een onderdeel toevoegen > Windows Media Player en selecteer Installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alain, wil je het volgende doen:

Open de Verkenner

In de linker kolom zie je Deze pc staan. Klik met de rechter muisknop op Deze pc. Kies dan Eigenschappen.

Er zal een nieuw venster openen. Het gedeelte wat van belang is, laat ik hieronder zien:

5f11b7e2d9b21-Ashampoo_Snap_2020.07.17_1

Wat staat er bij jou onder Windows-versie? Bij mij staat daar Windows 10 Home.

 

In Windows 10N is bijvoorbeeld geen Windows Media Player aanwezig. En ik weet eerlijk gezegd niet of Windows Media Player aanwezig is in Windows 10 S-modus. Ik dacht namelijk dat op jouw computer niet een normale versie van Windows 10 staat, maar Windows 10 S modus. Dat is een beperkte versie van Windows 10, waarop je alleen apps uit de Microsoft Store kunt installeren.

Gaat het in dit topic over deze laptop van jou: Medion Akoya E3222 (MD 62450). Die draait op Windows 10 in S-modus. Zie hier: https://computerkiezen.nl/computer-aanbiedingen/medion-akoya-e3222-md-62450-aldi-30-augustus-2018/

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.