Ga naar inhoud

Windows Media Player spoorloos


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan is het waarschijnlijk beter om te wachten met die upgrade. Je kunt die  upgrade naar versie 2004 wel gaan forceren, maar de kans bestaat dat jouw computer op dit moment nog niet geschikt is voor versie 2004. Zo kun je die mededeling namelijk ook lezen. Een geforceerde update kan dan tot problemen leiden.

 

Je schreef in je startpost dat je normaal PotPlayer gebruikt, maar dat je nu Windows Media Player nodig hebt voor het afspelen van (sommige?) videobestanden. Misschien kan VLC Mediaplayer die specifieke videobestanden ook afspelen. Had je daar al aan gedacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,.

 

Lukt het nioet wat @porrelaar schrijft heb ik het volgende.

 

Ik heb van mijn pc de map Windows Media Player in een rar bestand gezet., die kan je hier downloaden:

 

https://we.tl/t-6kRa7f5jHI

 

Pak het rar bestand uit en plaats de map oin de map C:\Program Files (x86) <--- in deze map.

Herstart je pc en kijk of de setup start, zo niet ga naar de map Windows Media Player open die.

 

Er zitten twee installatie bestanden in, probeer eerst de eerste werkt dat niet dan de tweede:

1. wmpconfig.exe

2. setup_wm.exe

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mercury2001 zei:

ok, ga ik straks proberen, moet nu mijn kleinkind gaan ophalen, alvast bedankt hé!

Dat is goed of het gaat werken weet ik niet 100% heb het niet kunnen testen.

Belangrijk als je met je pc bezig bent zorg altijd indien nodig voor een verse backup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, een nieuw probleem doet zich nu, sedert gisteren, voor: uw website (zoals eerder al gemeld) was gisteren en ook nu vandaag onbereikbaar, server werd niet gevonden, dit via IE11 en Firefox.

 

Eigenaardig genoeg enkel jullie website en nog eigenaardiger: als ik mijn VPN gebruik, server in Belgie, werkt alles naar behoren, website zicht en bruikbaar, zou dat iets te maken hebben met mijn IP adres? mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een gekend probleem sinds een tweetal dagen - heeft te maken met de gewijzigde dns (als je dat al iets zegt) en,

als het je een troost is: ik zat er ook mee en kon ook niet op het forum - zoals blijkbaar de meeste Telenetgebruikers.

 

Een workaround waardoor je wel terug op het forum kan komen gebruik een vrije DNS.

Hoe doe je dat?

 

Start > instellingen > netwerk en internet > vpn - en daar: afbeelding.png.17a47ab7093788eedfe457bd229ae670.png (adopties Wijzigen kiezen dus)

 

daar rèchts klikken op je actief netwerk - in het popupvenster naar Eigenschappen

 

daar weer rechtsklikken op image.png.3c9bf9ef118f94fc1bf1c450ba38a37a.png

 

dan onderaan naar Eigenschappen (van dat Internet protocol versie...)

 

en in het venster daar volgende adressen gebruiken: afbeelding.png.abef952a736e3a75dc7ce4fa9a2a3de9.png

Let op: het zijn wel degelijk 2 verschillende adressen - en ik had onderaan ook Instellingen Tijdens ... aangevinkt.

 

Bij het afsluiten kreeg ik al direct de melding dat er iets was met mijn netwerk, er werd automatisch een oplossing gezocht (maar niet gevonden) - maar ik dacht: ik ga er niet op in, klikte het gewoon weg- en ja: 'k kan terug vanaf mijn eigen systeem op het forum.

 

Succes!  (en als alles achter de rug is - hoe weten we dat? - mag het terug op Automatisch, maar het hoeft niet

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.