Ga naar inhoud

Windows Media Player spoorloos


mercury2001

Aanbevolen berichten

Je zou nog eens kunnen proberen om Windows Media Player te installeren. Als je dan weer die foutmelding ("functiepakket voor Windows is al op deze computer geïnstalleerd") krijgt, dan moet je niet direct op OK klikken. Kijk of je dat venstertje iets opzij kunt verslepen. Mogelijk is er onder dat venstertje een voortgangsbalk te zien.

 

Die tip kwam ik hier tegen:

 

Succes is niet gegarandeerd, maar je zou het kunnen proberen. Die persoon op Reddit gebruikte overigens wel een N versie van Windows en jij niet.

 

Ook anderen tobden met hetzelfde probleem als jij: de verdwenen Windows Media Player. Iemand ging over tot een nieuwe installatie van Windows 10 en daarmee was het probleem verholpen. Maar dat is misschien wel erg rigoureus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, ook niet gelukt, de update staat inderdaad ook al geinstalleerd op mijn PC; ik ga nu op zoek naar een andere video-afspeler, heb nood aan 1 die het beeld kan rapper door/terug spoelen, dit om fragmenten in de video rapper terug te vinden; FLV laat dit ook niet toe, toch bedankt voor de aandacht, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, wel niet gebruiksvriendelijk, had vroeger conflict tussen FLV player en de player van mijn camerabewaking, vandaar dat ik deze niet zomaar kon gebruiken; ik heb nu MPCplayer classic home cinema geinstalleerd, even wennen maar verloopt nu vlot, ook met ondertiteling die aangepast kan worden,

ik kijk toch verder uit naar deWMP, bedankt en nog een prettig weekend hé

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.