Ga naar inhoud

Windows Media Player spoorloos


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie het nu, maar hij heeft daar ook nog geen oplossing gekregen. Daarom vroeg ik naar de versie van Windows 10. Als hij Windows 10 N zou gebruiken, dan zou hij Windows Media Player bij Microsoft kunnen downloaden: https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=48231

 

Eerst maar afwachten wat voor versie van Windows 10 Alain op deze computer gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, porrelaar zei:

Ik zie het nu, maar hij heeft daar ook nog geen oplossing gekregen. Daarom vroeg ik naar de versie van Windows 10. Als hij Windows 10 N zou gebruiken, dan zou hij Windows Media Player bij Microsoft kunnen downloaden: https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=48231

 

Eerst maar afwachten wat voor versie van Windows 10 Alain op deze computer gebruikt.

Dat had ik ook al aangegeven in mijn tweede antwoord 🤕

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt de gewone versie van Windows 10 Pro. Het gaat dus niet over jouw laptop, de Medion Akoya E3222, maar over een desktop pc, die zo te zien 10 of 11 jaar oud is. Jouw processor, de i7 950 kwam namelijk op de markt in juni 2009.

 

Ik denk dat jij niet de meest recente versie van Windows 10 gebruikt, omdat er ©2019 in jouw afbeelding staat.

Welke versie (1903 of 1909) van Windows 10 jij gebruikt kun je zo achterhalen:

Klik op het vergrootglas dat naast de knop Start staat; typ dan winver en druk op Enter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw geval zou ik nagaan of je kunt upgraden naar versie  2004. Dat is de nieuwste versie van Windows 10.

Soms sluipen er fouten in Windows, en dan kan het zo zijn dat die fouten verdwijnen wanneer je de upgrade naar de nieuwste versie van Windows 10 uitvoert.

 

Kijk eerst of versie 2004 al beschikbaar is voor jouw pc:

Klik op Start

Klik op Instellingen

Klik op Bijwerken en beveiliging

Klik op Naar updates zoeken

Als versie 2004 al beschikbaar is voor jouw pc, dan zou je het onderstaande te zien moeten krijgen:

image.png.97f60e9ef57d07cd4f679902ae9cf979.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.