Ga naar inhoud

Mijn Dell optiflex 390 desktop, start (soms) niet op.


Theo2602

Aanbevolen berichten

dat had je al gemeld, maar geef nou eerst eens antwoord op de suggestie van porrelaar: '

En als je dat nu eens niet doet? Schakel de pc na gebruik op de normale manier uit via Start > Aan/uit > Afsluiten.

Maar laat de pc daarna wel verbonden met de stroom. Dus het stopcontact (of de contactdoos) niet uitschakelen.

Hoe verloopt het opstarten van de pc dan de volgende dag?'

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Theo2602 zei:

Hier een filmpje van de rode lichtjes.

Ik zie helaas geen filmpje. Niet op mijn desktop pc, en ook niet wanneer ik dit topic bekijk op mijn iPad. Ik zie op mijn desktop pc alleen maar een voortgangsbalk die van 0 (nul) naar 29 seconden loopt. Er is wel geluid, maar geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik gedaan, en de computer start zonder problemen, tenminste hij start, terwijl dat vroeger niet gebeurde. Maar dan komen wel die lichtjes. Sorry als ik niet heb gereageerd, maar ik heb zoveel rare dingen te gelijk, op de computer en op de laptop. Normaal zou je ze een voor een moeten behandelen, maar zowel met de computer als de laptop werk ik dagelijks.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een filmpje kun je niet rechtstreeks plaatsen op dit forum. Dan moet je dat filmpje eerst online zetten, bijvoorbeeld op YouTube. En daarna plaats je op dit forum enkel de link naar jouw filmpje op YouTube.

 

Je hebt geen probleem met opstarten wanneer je het stekkerblok ingeschakeld laat. Tja, als dat je probleem oplost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.