Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blijkbaar wel. Kijk eens naar het pad dat er aangegeven is bij Locatie in het eigenschappen venstertje dat je ons getoond hebt.

Onder uw account (rtull) staat o.a. een map Dropbox. En in die map tref je een map aan met de naam Mijn pc (PC-RAMON) en in die map is de map Documenten terecht gekomen.

 

Ik ga nu een hapje eten en dan kom ik hier terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat is duidelijk.

 

Klik nu ook eens met de rechter muisknop op de mappen Bureaublad en Downloads die beneden Deze PC staan en kies voor Eigenschappen. Ik wil graag met zekerhuid weten dat hier de connectie naar de map Dropbox dezelfde is dan eerder met Documenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar wacht eens even. Het valt me nu pas op dat je niet onder Deze PC zit maar onder Netwerk. Dat werpt een totaal ander licht op heel de story. Uw computer maakt blijkbaar deel uit van een netwerk. Kun je ons daar iets over vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, droske zei:

Ja maar wacht eens even. Het valt me nu pas op dat je niet onder Deze PC zit maar onder Netwerk. Dat werpt een totaal ander licht op heel de story. Uw computer maakt blijkbaar deel uit van een netwerk. Kun je ons daar iets over vertellen?

De computer is verbonden met de WiFi modem. Ziggo netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik maar dat is niet wat ik bedoel.

 

Klik in de verkenner eens op Deze PC (zie onderstaande afbeelding als voorbeeld) en toon er een screenshot van.

 

Amonra.JPG.bbb35d0a7758261f61af7e3c96dc12f0.JPG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem me niet kwalijk maar het blijkt een chaos te zijn.
Het zou een hele lijst zijn als ik alles moest oplijsten wat er mis is binnen je verkenner.

Ik zou je graag willen helpen om dat op orde te zetten maar dat gaat via deze weg onmogelijk zijn.

 

Een clean installatie zou de beste oplossing zijn maar daarvoor ga je de computer tijdelijk aan een deskundige moeten toevertrouwen.

Een iets minder tijdrovende oplossing zou zijn, een nieuwe gebruikersaccount aanmaken en de data van de huidige account overhevelen naar de nieuwe en dan de huidige (rtull) verwijderen. Dat houdt dan op zijn minst wel in dat je moet weten waar al je data opgeslagen is en ik vrees dat dit voor u een moeilijke opgave is.

Heb je al eens gekeken wat er in de mappen Documents en My Documents zit?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.