Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

9 uren geleden, Amonra zei:

Via de Printer = niet , krijg melding Scannen verbinding met PC = Verbindings fout.

 

Daar heb je geen verbinding met de pc voor nodig.

 

Maak eens een foto van die melding en toon die eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de HP Printer software opnieuw gedownload en HP Smart App geinstalleerd ook een nieuwe snelkoppeling op het buroblad geinstalleerd en geaktiveerd. Als ik nu op de snelkopp. klik ktijg ik --zie bijlage.

Ik snap er nu niets meer van.

HP ENVY 4500 SnelKopp. A .jpg

HP ENVY 4500 SnelKopp. B.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, droske zei:
Op 12/4/2021 om 12:53, Amonra zei:

Via de Printer = niet , krijg melding Scannen verbinding met PC = Verbindings fout.

 

Daar heb je geen verbinding met de pc voor nodig.

 

 

Klopt niet wat ik hier zei. Mijn excuses.

Dat moet uiteraard wel via de pc verlopen.

 

Die nieuwe snelkoppeling op je bureaublad heb je blijkbaar zelf gemaakt maar dan van het verkeerde map.

 

Gebruik je de printer draadloos, als netwerkprinter of gewoon via USB? Ik heb in een vorige screenshot van u gezien dat meerdere ingesteld zijn. Maar er klopt mogelijk iets niet denk ik.

aangepast door droske
kleine toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, droske zei:

 

Klopt niet wat ik hier zei. Mijn excuses.

Dat moet uiteraard wel via de pc verlopen.

 

Die nieuwe snelkoppeling op je bureaublad heb je blijkbaar zelf gemaakt maar dan van het verkeerde map.

 

Gebruik je de printer draadloos, als netwerkprinter of gewoon via USB? Ik heb in een vorige screenshot van u gezien dat meerdere ingesteld zijn. Maar er klopt mogelijk iets niet denk ik.

De printer gebruikte ik via USB 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.