Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

Buiten de opmerkingen van droske valt mij op (of ik kijk er écht over):

- waar is zijn persoonlijke map "Bureaublad"? ScreenShot024.jpg.4700ce3baf2273abaf0669b799529b0f.jpg

- waar is (het Engels buiten beschouwing gelaten) het normale pictogram van zijn persoonlijke map "Documenten"ScreenShot025.jpg.83163a2c9df67f9e9265ba01237e807c.jpg

 

- waar is (het Engels buiten beschouwing gelaten) het normale pictogram van zijn persoonlijke map "Downloads"?  ScreenShot026.jpg.7488177ed8d96b5f23a403b75bdb3a26.jpg

 

-Waar is zijn persoonlijke map "Favorieten"? ScreenShot027.jpg.e5cafdf70152362a3e03a32d4295533f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, daar gaat het me juist om. Het is duidelijk dat er met de persoonlijke mappen één en ander overhoop gehaald is na opeenvolgende ingrepen die er ooit geweest zijn.

Ik vermoed sowieso dat de oorspronkelijke Windows (Windows 7 of 8.1) Engelstalig was en dat er de Nederlandstalige module overheen gezet is. Maar er is nog veel meer fout gelopen.

Ik vraag me echter af of Amonra nog de zin heeft om hier nog aan te gaan sleutelen. En ik ga heel eerlijk zijn, aangezien Amonra de kennis mist om zelfs mits onze hulp alles tot een goed einde te brengen zie ik het zelf ook niet echt zitten om hem daarbij via deze weg bij te helpen.

Een clean installatie van Windows 10 is de kortste pijn en levert het beste resultaat op. Vraag is dan wel of Ramonra zichzelf in staat acht om vooraf voor de nodige back-ups te zorgen en die nadien terug te zetten.

We zullen afwachten wat hij er zelf van vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen ; ik begrijp de vraag niet . Ik kan via de verkenner naar de mappen Buroblad /Documenten /Downloads en Favorieten gaan en ze staan gewoon in het Nederlands. 

 Een andere vraag is : ik heb twee programmas die ik niet kan verwijderen : Printertest en BlueStacks . De laatste (als Administrater ) staat niet in Taak beheer en Printertest kan ik nergens in de verkenner terug vinden ook niet in Revo uninstaller.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Amonra zei:

Goede morgen ; ik begrijp de vraag niet . Ik kan via de verkenner naar de mappen Buroblad /Documenten /Downloads en Favorieten gaan en ze staan gewoon in het Nederlands. 

 

Misschien kun je ons dat eens tonen aan de hand van een afbeelding. Ik vermoed dat je de mappen (snelkoppelingen) bedoelt die je aantreft onder Deze PC en onder Snelle toegang.

 

Misschien allemaal moeilijk voor u te begrijpen, maar de werkelijke locatie van de mappen van uw gebruikersaccount met de naam rtull bevinden zich hier in het groene kader:

rtull.jpg.74d7352b1aab237564648e8ef56b31aa.jpg

 

Zoals je ziet ontbreken hier de mappen Bureaublad, Documenten  en Favorieten. Daarentegen staan er wel Documents en My Documents.

De persoonlijke mappen 3D-objecten, Afbeeldingen, Contactpersonen, Downloads, Koppelingen, Muziek, Opgeslagen spellen, video's en Zoekopdrachten staan el wel en zelfs in het Nederlands zoals het hoort.

De mappen met de namen Afbeeldingen, Downloads, enz die je in de verkenner aantreft net onder Deze PC en onder Snelle toegang (helemaal bovenaan in de verkenner) zijn eigenlijk snelkoppelingen naar de mappen die daar in dat groene kader staan. Ten minste zo zou het moeten zijn maar bij u klopt er één en ander niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens trachten orde op zaken te stellen.

We gaan het met kleine stapjes doen.

Toon ons eens een afbeelding van de plaats waar in de verkenner waar je naar de map Documenten gaat. Wijs dat in die afbeelding eens met een pijltje aan. Eerder heb je al aangetoond dat je dat heel ,goed kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, dat is wat ik gevraagd heb.

Klik nu eens met de rechter muisknop op Documenten en kies Eigenschappen. Toon ook daarvan eens een afbeeldingske.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.