Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???

Amonra
 Delen

Aanbevolen berichten

Unchecky mag je voor mijn part verwijderen. Het zou de installatie van "extra" software tegenhouden die vaak gekoppeld is aan gratis software. Uit eigen ervaring weet ik dat die bij lange niet altijd het geval is. Het geeft je dus een vals gevoel van veiligheid. Het programma draait dan ook nog eens altijd mee op de achtergrond. Je doet er beter aan zelf goed op te letten tijdens de installatie van gratis software.

Mogelijk heb je nog software staan waar je niets aan hebt maar daar kan ik niet over oordelen omdat je niet alle geïnstalleerde software toont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

Nu is het voor ons echter belangrijk dat je eerst eens in die screenshots de programma's aankruist die je gebruikt en dus niet wil missen. Daarna kunnen we je aangeven welke je van de overige mag verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Amonra Het viel me op dat jij geen vinkje hebt gezet achter programma 1.0.0 (het tweede programma in de lijst). Dat is Cube PhotoShow Free van Gianpaolo Bottin, het programma waarmee jij je screensaver hebt gemaakt: een draaiende kubus met daarop foto’s van familieleden. Gebruik je die screensaver niet meer?
Je hebt dat programma ruim 5 jaar geleden geïnstalleerd: https://www.pc-helpforum.be/topic/60013-screensaver/

Als je ooit iets wil wijzigen aan die screensaver, dan heb je dit programma nog wel nodig.

Droske zal de rest van de lijst nakijken.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, porrelaar zei:

@Amonra Het viel me op dat jij geen vinkje hebt gezet achter programma 1.0.0 (het tweede programma in de lijst). Dat is Cube PhotoShow Free van Gianpaolo Bottin, het programma waarmee jij je screensaver hebt gemaakt: een draaiende kubus met daarop foto’s van familieleden. Gebruik je die screensaver niet meer?
Je hebt dat programma ruim 5 jaar geleden geïnstalleerd: https://www.pc-helpforum.be/topic/60013-screensaver/

Als je ooit iets wil wijzigen aan die screensaver, dan heb je dit programma nog wel nodig.

Droske zal de rest van de lijst nakijken.

Sorry , foutje. Ik gebruik nog steeds de screensaver : Cube Photo Show. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Nieuwe aanmaken...