Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

Waw..., ik vroeg je op 6 locaties acties te ondernemen en dan ook van die 6  locaties het resultaat te tonen en je stuur me 19 afbeeldingen. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. Ben ik dan echt zo onduidelijk in mijn vraagstelling? Als dat zo is, zeg het dan maar hoor dan geef ik de stok wel door aan iemand die voor u duidelijker kan zijn.

 

Hier mijn beoordeling van de door u getoonde afbeeldingen:

Afbeelding 1: Niet gevraagd want nogmaals de inhoud van de "Default" gebruiker.

 

Afbeelding 2:  Prima. Is nu in orde.

 

Afbeelding 3:  Prima, Is nu in orde.

 

Afbeelding 4:  Niet gevraagd. Wat je toont is alfabetisch de H voorbij. HP begint met een H hé.

 

Afbeelding 5:  Dezelfde opmerking als voor afbeelding 4

 

Afbeelding 6:  Prima, is nu in orde.

 

Afbeelding 7:  Dezelfde opmerking als voor afbeelding 4.

 

Afbeelding 8:  Prima, dat is nu in orde.

 

Afbeelding 9:  Dezelfde opmerking als voor afbeelding 4.

 

Afbeelding 10:  Dat is duidelijk, HP PrintScanDoctor kan niet verwijderd worden omdat de service daarvan nog actief is. Een gekend probleempje. We lossen het op.

 

Afbeelding 11: Dezelfde opmerking als voor afbeelding 4.

 

Afbeelding 12:  Prima, is nu in orde.

 

Afbeelding 13:  Dezelfde opmerking als voor afbeelding 4.

 

Afbeelding 14:  Overbodig. Niet gevraagd.

 

Afbeelding 15:  Heb je in een vorig antwoord al getoond en maakt helemaal duidelijk dat hier ook nog werk aan de winkel is maar dat komt nu nog even niet aan bod.

 

Afbeelding 16:  Ook al niet gevraagd. Een starters cursus Windows verkenner is sterk aanbevolen!!!

 

Afbeelding 17:  Hier laat je zien dat de map AVG leeg is maar je hebt ze op dat moment nog niet verwijderd zoals gevraagd. Nadien heb je die toch verwijderd. aarom je dan deze afbeelding toont is me helemaal niet duidelijk. Is dus zeker ook niet door mij gevraagd.

 

Afbeelding 18: Hier toon je de reactie van Windows wanneer je tevergeefs HP PrinScanDoctor  wil verwijderen. Dit is niet abnormaal doch per niet per definitie voor mij voorspelbaar omdat ik geen LIVE inzicht in je verwijderingsactiviteiten heb gehad en ook nog geen zicht had over de nog actieve services.

Het is eenvoudig op te lossen en zal proberen het je zo duidelijk mogelijk voor te stellen.
 

Hier gaan we:

 

Klik met de rechter muisknop in een leeg gedeelte van de taakbalk en kies Taakbeheer.

 

Klik nu op het tabblad Services;  Zie onderstaande afbeelding:

Services.JPG.29993bbee45d721eb03a1aa72bc9f0b2.JPG

 

 

Scrol in de getoonde lijst van actieve services naar HP PrintScanDoctor. Klik er met de rechter muisknop op en klik op het getoonde contextmenu op Stoppen.

Als dit gelukt is kun je  HP PrintScanDoctor verwijderen (Zie jouw afbeeldingen 10 en 18). Als het niet lukt, start dan de computer op in de veilige modus (hier heb je nu al ervaring mee) en dan zal het wel lukken om dat item te verwijderen.

 

 

 

aangepast door droske
Door een foute toetsaanslag te vroeg gepost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Moderator droske ; je bent ontstemt omdat ik meer schermafbeeldingen heb gestuurd dan het gevraagde Ik heb geprobeerd de opdracht zo uitgebreid en goed mogelijk te doen bv. laat ik zien dat de map AVG leeg is voor ik het verwijder ,ook laat ik zien wat voor bericht ik krijg als ik  HP Printscandokter wil verwijderen. Verder is de inhoud van enkele mappen zo groot  dat ik ze moest splitsen in meerdere scherm afbeeldingen met andere woorden probeer ik weer te geven wat ik doe. Je kan volgens mij gewoon de bruikbare info eruit distilleren en de rest negeren. Ik ben 83 jaar en al vele jaren lid van deze helpsite waar ik altijd correct en vriendelijk ben geholpen. Ik hoop dat je begrip hebt en het geduld kan opbrengen .

 Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Amonra zei:

Beste Moderator droske ; je bent ontstemt omdat ik meer schermafbeeldingen heb gestuurd dan het gevraagde Ik heb geprobeerd de opdracht zo uitgebreid en goed mogelijk te doen bv. laat ik zien dat de map AVG leeg is voor ik het verwijder ,ook laat ik zien wat voor bericht ik krijg als ik  HP Printscandokter wil verwijderen. Verder is de inhoud van enkele mappen zo groot  dat ik ze moest splitsen in meerdere scherm afbeeldingen met andere woorden probeer ik weer te geven wat ik doe. Je kan volgens mij gewoon de bruikbare info eruit distilleren en de rest negeren. Ik ben 83 jaar en al vele jaren lid van deze helpsite waar ik altijd correct en vriendelijk ben geholpen. Ik hoop dat je begrip hebt en het geduld kan opbrengen .

 Amonra

 Hp PrintScanDoktor is verwijderd. zie bijlage.

Schermafbeelding 2021-04-22 HP PrintScanDokor.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Amonra zei:

Beste Moderator droske ; je bent ontstemt omdat ik meer schermafbeeldingen heb gestuurd dan het gevraagde

 

Wat u niet begrijpt dat is dat je het jezelf en ons daar alleen maar nodeloos lastiger door maakt. Voor ons volstaat het als je alleen maar laat zien wat we nodig hebben, begrijp me goed a.u.b. Locaties tonen waar zeker niets van HP kan staan is totaal zinloos. Ook al bent u 83 jaar oud dan nog zal u het alfabet niet verleerd hebben en weten dat iets dat met een H begint niet achteraan in een alfabetisch gerangschikte lijst moet gezocht worden.

Ik heb alle respect voor uw leeftijd hoor maar ik ken meer 80 plussers die nog heel goed met de computer overweg kunnen. Ik respecteer ze allemaal.

 

Voor mijn part mag je nu je printer opnieuw installeren. Dat kan op verschillende manieren maar voor u raad ik de door HP aanbevolen methode aan en die kun je hier lezen:

https://support.hp.com/be-nl/printer-setup/envy-4500-e-all-in-one-drucker/5304875/model/5304876

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, droske zei:

 

Wat u niet begrijpt dat is dat je het jezelf en ons daar alleen maar nodeloos lastiger door maakt. Voor ons volstaat het als je alleen maar laat zien wat we nodig hebben, begrijp me goed a.u.b. Locaties tonen waar zeker niets van HP kan staan is totaal zinloos. Ook al bent u 83 jaar oud dan nog zal u het alfabet niet verleerd hebben en weten dat iets dat met een H begint niet achteraan in een alfabetisch gerangschikte lijst moet gezocht worden.

Ik heb alle respect voor uw leeftijd hoor maar ik ken meer 80 plussers die nog heel goed met de computer overweg kunnen. Ik respecteer ze allemaal.

 

Voor mijn part mag je nu je printer opnieuw installeren. Dat kan op verschillende manieren maar voor u raad ik de door HP aanbevolen methode aan en die kun je hier lezen:

https://support.hp.com/be-nl/printer-setup/envy-4500-e-all-in-one-drucker/5304875/model/5304876

 

 

 

Bedankt voor de info ,ik ga dadelijk met de installatie beginnen maar eerst nog een vraag . Kan ik de 2 nw Pictogrammen op het buro blad verwijderen ??? zie bijlage.

Schermafbeelding 2021-04-22 2 nieuwe Pictogrammen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag van u. Hierdoor help je me er aan denken dat het volgende nog moet gebeuren:

 

Verborgen bestanden en mappen terug onzichtbaar maken

  • Voor Windows 8.1 en Windows 10, Open de verkenner. Klik in de menubalk op “Beeld” > “Opties” en dan op “Map- en zoekopties wijzigen”

  • Selecteer de tab “Weergave”.

  • Scroll nu naar beneden naar het gele mapje “Verborgen bestanden en mappen”

  • Selecteer (groen puntje plaatsen bij)  “Verborgen bestanden en mappen (of stations) niet weergeven”.

  • Klik achtereenvolgens op “Toepassen” en op “OK.”

Nu gaan die pictogrammen verdwijnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, droske zei:

Goede vraag van u. Hierdoor help je me er aan denken dat het volgende nog moet gebeuren:

 

Verborgen bestanden en mappen terug onzichtbaar maken

 

  • Voor Windows 8.1 en Windows 10, Open de verkenner. Klik in de menubalk op “Beeld” > “Opties” en dan op “Map- en zoekopties wijzigen”

     

  • Selecteer de tab “Weergave”.

     

  • Scroll nu naar beneden naar het gele mapje “Verborgen bestanden en mappen”

     

  • Selecteer (groen puntje plaatsen bij)  “Verborgen bestanden en mappen (of stations) niet weergeven”.

     

  • Klik achtereenvolgens op “Toepassen” en op “OK.”

 

 

Nu gaan die pictogrammen verdwijnen.

 

 

Klopt de Pictogrammen zijn weg. T***S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dikke proficiat. Ondanks je leeftijd hem je het klaar gespeeld. Zo zie je maar hé.

 

Er klopt wel nog iets niet met je persoonlijke mappen. Je hebt daar een map Documents en een map My documents.

Ook staat er rechtstreeks onder uw gebruikersnaam rtull en map Roaming en dat klopt niet.

Al je persoonlijke mappen staan in het Engels en dat is elders in Windows niet het geval. Misschien heb je daar een verklaring voor. (?)

 

Ik heb nu een uurtje iets anders te doen en dan keer ik hier terug met een paar vraagjes.

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, droske zei:

Al je persoonlijke mappen staan in het Engels en dat is elders in Windows niet het geval. Misschien heb je daar een verklaring voor. (?)

Hier moet ik mezelf verbeteren want enkel de mappen Documents en My Documents staan in het Engels. Dat is wel niet normaal.

 

Misschien zie je er wel tegenop om nog verder herstellingswerken uit te voeren en wil je echter alles laten zoals het is. Laat maar iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.