Ga naar inhoud

Moet ik iets testen?


Theo2602

Aanbevolen berichten

Dat hoef je niet zelf te doen. Windows doet dat zelf als het zover is. En dat kan nog wel een paar maanden duren voordat je aan de beurt bent voor een automatische upgrade naar Windows 11.
Alleen als je nieuwsgierig bent of jouw computer geschikt is voor Windows 11, kun je die test uitvoeren.

De meeste computers die ouder zijn dan 4 jaar vallen buiten de boot; zij zijn niet geschikt voor Windows 11. Zo moeten Intel Core  processors van de 8ste generatie of nieuwer zijn. Ik meen dat jij een wat oudere computer hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je computer is 9 à 10 jaar oud. De processor is van de tweede generatie, dus 6 generaties te oud. Gewoon door blijven werken met Windows 10. Windows 10 wordt nog 4 jaar ondersteund: tot oktober 2025. Tegen die tijd zie je wel weer. 
Ik denk dat jij Windows 11 niet eens aangeboden zult krijgen. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, porrelaar zei:

Ik denk dat jij Windows 11 niet eens aangeboden zult krijgen. 

Klopt: je zal  hem niet aangeboden krijgen en dus ga je met je 10 verder door het leven moeten gaan (kan nog rustig tot 2025 en wellicht ook nog later (*) )

ofwel natuurlijk een nieuwe computer gaan kopen :)

 

(*) er gaan al stemmen op die vertellen dat tegen 2025 er nog zoveel systemen op de 10 zullen zitten dat MS eigenlijk niet anders kan dan de 10 nog een tijd te blijven ondersteunen.

in 2025 weten we meer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.