Ga naar inhoud

Echt voor ver gevorderden: Hoe kun je Windows 11 toch installeren op een pc die niet geschikt is?


Calvus

Aanbevolen berichten

@ allen,

 

Dacht dat er in de beschermde zone afgesproken werd dat er niet verder werd geadviseerd hoe je .... niet compatibele computers ...

??????

Mis ik iets?

 

Of, ... weet de linker hand niet wat de rechter doet?

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt. Je doelt op dit topic van kape: 


Ik ben het daar mee eens, in die zin dat ik geen enkele vraagsteller van wie ik de kennis niet kan inschatten, zal aanraden om Windows 11 te installeren op een computer die niet aan de door Microsoft gestelde eisen voldoet.

 

Het topic waarin wij nu bezig zijn gaat echter specifiek over het installeren van Windows 11 op computers die daarvoor (nog) niet geschikt zijn. 
Lees je eigen startpost maar na.

Als we helemaal niet mogen discussiëren over het installeren van Windows op daarvoor  (nog) niet geschikte computers, dan zou van de startpost in dit topic alleen het eerste gedeelte mogen blijven staan: het gedeelte over inschakelen van TPM 2.0 en het inschakelen van beveiligd opstarten.

 

Het laatste gedeelte van de startpost, dat begint met Op eigen risico, zou dan verwijderd moeten worden uit de startpost.

En dan kunnen ook alle reacties verwijderd worden, waarna dit topic op slot wordt gezet.

 

Op zich zou ik dit jammer vinden. De afspraak dat de helpers aan vraagstellers niet zullen aanraden om Windows 11 te installeren op computers die niet aan de door Microsoft gestelde voorwaarden voldoen, blijft gewoon staan.

En dit topic is dan een informatietopic en discussietopic voor mensen die op de hoogte zijn van de risico’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.