Ga naar inhoud

Update Windows


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Probeer de optie 1 eens uit van deze pagina ?

 

(ik zat in hetzelfde geval als jij, probeerde eerst (op aanraden van iemand) optie 2 (met die registerwijzigingen), maar hij viel altijd terug op : TPM niet ondersteund.

dus probeerde ik methode 1 - waarbij je die dll dus moet gaan verwijderen - en toen ging het bij mij direct)

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Passer zei:

Probeer de optie 1 eens uit van deze pagina ?

 

(ik zat in hetzelfde geval als jij, probeerde eerst (op aanraden van iemand) optie 2 (met die registerwijzigingen), maar hij viel altijd terug op : TPM niet ondersteund.

dus probeerde ik methode 1 - waarbij je die dll dus moet gaan verwijderen - en toen ging het bij mij direct)

 

Succes !

Oké Wil ik gaan proberen maar hoe kan ik dat doen dan want ik begrijp het niet . Hoe kan ik Windows 11 updaten vanuit Windows 10 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kijk uit met installeren van Windows 11 door middel van register veranderingen of ander soort.

De kans is dan groot dat je hierdoor geen updates verkrijgt.

Ze zijn nog druk bezig met testen om de eisen te versoepelen en cpu's van de 7de generatie toe te laten.

Hier te lezen: https://www.windowslatest.com/2021/06/29/microsoft-could-lower-cpu-requirements-for-windows-11/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, lomar43 zei:

Eerlijk gezegd vind ik het niet aan te raden

Sorry lomar43, maar 'aanraden' heb ik nu net niet gedaan. TS vroeg hoe hij het kon doen en ik heb hem een weg gewezen - niet aangeraden om het te doen.

En volgens zijn vorige reactie kan hij er ook best niet aan beginnen: die pagina geeft een heldere uitleg hoe het kan en als je daar geen weg mee weet kan je er

inderdaad best niet aan beginnen. Moest TS voldoende van computer gekend hebben dan lagen de kaarten anders.

 

en wat de updates betreft:

 

afbeelding.png.51b2e70de52acad0ea2b39db9021e510.png

 

afbeelding.png.fd0cb61347eac5831fccfc5657cd40ea.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn en zullen er altijd zijn: diegenen die graag op de eerste rij staan.

Zijn er problemen of bevalt Windows 11 niet, dan is er ook nu maar 10 dagen om te downgraden.

Na deze periode is de downgrade-functie niet meer aanklikbaar (greyed out).

Wil je toch terug naar Windows 10 dan ben je genoodzaakt om een "cleane installatie" uit te voeren.

Een backup van je persoonlijke data is dan onontbeerlijk.

 

https://www.gratissoftwaresite.nl/tips-windows-11-terugzetten-downgraden-herstellen-windows-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nuttig om weten: info i.v.m. het updaten : Quote Tyrian:  " Ik heb Windows 11 op niet-ondersteunde hardware (TPM uit, Secure Boot uit, processor niet in de lijst) en kon zonder problemen de maandelijkse Windows Updates downloaden en installeren via Windows Update."   Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.