Ga naar inhoud

Recente zoekopdrachten


Leono

Aanbevolen berichten

Natuurlijk hoop ik dat er nog een oplossing komt, maar zelf weet ik er momenteel geen.

 

De CCleaner is het in ieder geval niet, want zojuist vond ik nog „Een herstelpunt maken“ bij de Instellingen in het zoekveld terwijl ik juist daarvoor de CCleaner had laten stofzuigen.

 

„Een herstelpunt maken“ stond er nog van gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

15 uren geleden, Leono zei:

zojuist vond ik nog „Een herstelpunt maken“ bij de Instellingen in het zoekveld terwijl ik juist daarvoor de CCleaner had laten stofzuigen.

 

„Een herstelpunt maken“ stond er nog van gisteren.

 

Er worden dus toch items getoond bij recent of wat bedoel je????? Printscreens van wat je ziet maken het hulpverleners zoveel gemakkelijker.

 

Waarom Ccleaner niet eens verwijderen als test, je kan nadien perfect opnieuw installeren, Dan PC herstarten via Windows start -> opnieuw opstarten. Dan eens configuratiescherm, uitvoeren, register - editor, ...., ingeven via zoekvenster. De app ook effectief openen en afsluiten... Controleer dan of de toepassingen nog bij recent aanwezig zijn. Herstart dan je pc eens. Zijn de zoekresultaten nog altijd aanwezig in recent

 

Indien er nog een probleem is.......

 

Download onderstaand bestand naar je bureaublad.

Dubbelklik erop.

Kies uitvoeren, Ja en Ok indien gevraagd.

Nadien kan je het bestand op je bureaublad verwijderen.

 

Turn_ON_Search_history_on_this_device_for_current_user.reg

 

Lost bovenstaande je probleem niet op Neem dan de tips in volgende link door.

https://www.techbout.com/windows-search-not-working-19618/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

 

Wat ik in het zoekveld zie heb ik hierboven al haarfijn uitgelegd.

 

Maar speciaal voor u zal ik nog een schermafbeelding toevoegen. Beeld na klik op Apps linksbovenaan:

 

 

Apps.png

aangepast door Leono
N gewijzigd in M
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/1/2022 om 14:19, Leono zei:

In mijn vorige Windows installatie (Windows 10 Home 21H2), maar ook daarvoor al, zag ik na opening van het Windows zoekvak de laatst gebruikte zoekopdrachten.

 

Nu zie ik dat niet meer en ondanks uitvoerig zoeken kan ik de juiste instelling niet meer terugvinden. Indexeren is altijd uitgeschakeld geweest dus daar ligt het niet aan.

 

Hoe krijg ik de weergave van de laatst gebruikte zoekopdrachten weer terug? Ik vond dit altijd uitermate handig.

 

4 minuten geleden, Leono zei:

Hallo clarkie,

 

Wat ik in het zoekveld zie heb ik hierboven al haarfijn uitgelegd.

 

Maar speciaal voor u zal ik nog een schermafbeelding toevoegen. Beeld na klik op Apps linksbovenaan:

 

 

Apps.png

 

Dan is je probleem toch opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is mijn probleem min of meer opgelost.

 

De klassieke weergave die ik altijd had en die volgens mij „iedereen“ heeft is niet teruggekeerd.

 

Ik zag altijd de recente zoekopdrachten zodra ik het vergrootglas aanklikte. Nu zie ik een leeg zwart veld.

 

Gaandeweg deze draad ontdekte ik dat er bovenaan nog van alles staat: Apps, Instellingen, 3 puntjes menu, enzovoort.

 

Met name Apps en Instellingen blijken ook recente zoekopdrachten te leveren als je er op klikt.

 

Eindbalans: steeds een extra klik nodig (!), maar verlost van de uiterst irritante Edge reclames en het zinloze en overbodige Microsoft nieuws.

 

Ook hier dus weer: eind goed, al goed.

 

Hartelijk dank aan eenieder die gereageerd heeft.

 

Ik waardeer alle medewerkers van het PC Help Forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.