Ga naar inhoud

Recente zoekopdrachten


Leono

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

-Wat de zoekfuncties betreft: zou het niet een privacy-instelling kunnen zijn die ik reeds in mijn (vorige) 21H1 installatie heb aangevinkt?

 

-Elke keer als ik een nieuwe Windows heb geïnstalleerd krijg ik een onaanvaardbaar bedompt geluid. Terwijl geluid mijn kernactiviteit is op de computer.

 

Muziek boven alles! Music is the magic key for love and peace and harmony!

 

Realtek zit niet meer in het Configuratiescherm.

 

Via een ander computerforum kreeg ik lang geleden enkele tips: Realtek programma installeren en daarna een oude driver. Vorige week werkte dit nog, maar nu opeens niet meer. Realtek ontbreekt nog steeds in het Configuratiescherm.

 

Maar gelukkig ontdekte ik zojuist dat de configuratie toch bereikbaar is: via het Realtek programma in de Program Files.

 

Wat ook in uw link te vinden is, Passer.

 

-Zoekfuncties overigens zijn gedeeltelijk te gebruiken via Apps dan wel Instellingen geheel bovenaan in het zoekvak.

 

Daar onthoudt men het een en ander blijkbaar wèl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Leono zei:

zou het niet een privacy-instelling kunnen zijn die ik reeds in mijn (vorige) 21H1 installatie heb aangevinkt?

ja dat kan gerust - zo'n upgrade neemt normaal de instellingen van de vorige versie mee over.

 

En je hebt je audio manager? Mooi zo - geniet ervan  (music, magic key, love and peace :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin noemde je het gebruik van ccleaner in verband met wegraken zoekopdrachten.

dat element is niet meer terug geweest.

na die grote update zou windows het weer normaal moeten doen; m.a.w. er lijkt iets buiten windows te zijn dat ervoor zorgt dat die zoekopdrachten weer verdwijnen.

ik zou zeker nog proberen: deïnstalleer ccleaner volledig en haal in de verkenner (programfiles, programdata, en appdata)

alle resterende ccleaner mappen handmatig weg.

dan start/herstart/optie opnieuw opstarten

wat gebeurt er dan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.