Ga naar inhoud

We transfer upload bestanden


ada9836

Aanbevolen berichten

Ik ben aan gelogd in  "wetransfer.com" onder Windows 10 browser Edge chromium en als ik een bestand wil upload selecteer ik gewenste map en ik krijg de melding dat map leeg is.

De geselecteerde map is in geen geval leeg.

Hoe kan ik dit probleem oplossen opdat ik tocht bestanden kan uploaden in WeTransfer.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van Wetransfer, maar volgens mij kun je geen gewone map uploaden. Je moet de map eerst comprimeren, d.w.z. er een gezipte map van maken.

Hoe je dat doet wordt hier uitgelegd: https://www.hoedoejedit.be/15-wetransfer-gebruiken-hoe-doe-je-dit

Debestemmeling kan de gecomprimeerde map dan downloaden en uitpakken. Voor het comprimeren en later uitpakken heb je geen speciaal programma nodig. Dat kan gewoon met de Verkenner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ada9836 zei:

en als ik een bestand wil upload selecteer ik gewenste map en ik krijg de melding dat map leeg is.

De geselecteerde map is in geen geval leeg.

 

Is dit eigenlijk je vraag niet, dat je bij een map uitkomt die leeg is (lijkt te zijn), maar die eigenlijk nièt leeg is? ?

 

Heb je opgemerkt dat je bij WT op deze twee dingen kan klikken, maar dat ze allebei een ANDERE keuze geven?

 

image.png.d23a9cb3cbe2e17f4c2c411daa405a9f.png

 

1 laat je een BESTAND uploaden   2 laat je een MAP oploaden.

 

Of is je echt probleem dat je met 2 een map wil uploaden, maar dat je dan een melding krijgt dat de map léég is, terwijl die in werkelijkheid (in verkenner) nièt leeg is?

 

of: wat bedoel je eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gemerkt dat er op de "+" toets gedrukt dient te worden om een bestand op te laden en op de map om de inhoud van de map op te sturen.

Bij het selecteren van een map is de inhoud van de map niet te zien vandaar mijn misvatting.

Probleem is dus opgelost.

Sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.