Ga naar inhoud

Extra bladwijzerregel in Firefox


Yoyo

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Leono zei:

Momenteel zitten er in mijn Firefox 2087 bladwijzers. Veel te veel natuurlijk.

 

Ik heb er momenteel bijna 8000 😏 Een behoorlijke organisatie is dus wel nodig...

 

Ik heb de laatste jaren er steeds voor gezorgd dat als ik een bladwijzer opsla zeker de nodige woorden of codes bij de titel tik om zo later gewoon via de internetbalk de correcte bladwijzer uit te lichten, een beeje zoals je zou doen om via search een document of afbeelding op de harde schijf terug te vinden, zonder daarom de honderd mappen te moeten doorploeteren. 

Maar bij bladwijzers in firefox geeft hij er maar een paar, en enkel de laatste die met dat woord of code geraadpleegd zijn. Dus dat helpt mij niet zoals het moet... Tenzij het elders beter kan, zonder te veel gedoe uiteraard...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Organiseren begint natuurlijk altijd met een streven naar eenvoud.

 

Haal de snoeischaar uit de kast.

 

In elk geval leveren mijn 2087 bladwijzers geen praktische problemen op: ik vind altijd snel en gemakkelijk wat ik zoek.

 

Maar wat ik niet zoek bevindt zich in een half verborgen schemergebied.

 

Ik ben altijd verrast als ik eens door de bladwijzermappen heen loop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 9/12/2022 om 09:47, Leono zei:

Het probleem is dat ik steeds bladwijzers aanmaak waar ik vervolgens nooit meer naar kijk.

 

De nagel op de kop! Daar heb ik me in het verleden ook aan bezondigd. Na verloop van tijd werken er daar heel veel niet meer van.

Ik beperk me nu tot de meestgebruikte. Google helpt me verder wel waar ik wil zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.