Ga naar inhoud

Advertenties op Youtube


Yoyo

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik weet niet of ik deze vraag in de correcte draad plaats, maar ik probeer maar.

Op Youtube krijg ik elke dikke minuut twee advertenties door mijn neus geboord. Dit betekent gewoonweg dat Youtube niet meer te bekijken valt.

Is daar echt niets aan te doen?

Of  moet ik betalen om die advertenties niet meer te zien???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Privacy Bager geïnstalleerd. Geen effect op advertenties in Youtube.

Ik geraak echter niet in het menu, er is geen icoontje geplaatst bovenaan rechts. Ik kan dus ook niet een en ander aanpassen... Geraak ik er langs een andere weg dan via het shortcut ikoontje?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Yoyo zei:

Geraak ik er langs een andere weg dan via het shortcut ikoontje?

Ja zeker. Je gebruikt Firefox.

Klik op de hamburgerknop (de knop met de 3 streepjes die rechts bovenaan staat).

Kies dan Add-ons en thema's

In de linker kolom moet Extensies geselecteerd zijn.

Achter iedere extensie staat een schuifje (blauw betekent AAN; grijs betekent dat die extensie is uitgeschakeld.

Achter dat schuifje staat een knop met 3 puntjes. Klik op die knop om te kunnen kiezen voor Opties.

 

6399ce0f74a56-2022-12-14_14_16_55-Add-on

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zie het: geen Opties bij Privacy Badger. Ik gebruik Privacy Badger zelf niet. Ik vond wel deze review over die extensie: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/privacy-badger

Daarin staat dat je na installatie van Privacy Badger een korte toelichting krijgt op de werking van deze browseruitbreiding. Heb jij die toelichting niet gekregen?

Ik neem aan dat Passer wel een gebruiker is van Privacy Badger. Misschien kan hij je verder op weg helpen.

 

En ik heb ook geen last van de advertenties op YouTube. Maar ik ben geen grootgebruiker van YouTube. Ik kijk misschien een keer per week een filmpje/video. Soms wordt een filmpje vooafgegaan door een korte reclame, maar daarna wordt het filmpje niet meer onderbroken door reclames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.