Ga naar inhoud

Door een fout van mij kan ik niet in meer in loggen in een kregen PC


frouwipkus

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Passer zei:

Het feit dat je blijkbaar niet bij je zwager wil gaan (met wie je toch een goeie relatie moet hebben want hij gaf je die computer èn hij gaf je ook de code),

doet me vragen stellen...  ? ?

U mag best vragen stellen hoor.
Mijn zwager van 73 is een schat maar helaas licht dementerend. Verder schaam ik mij erg, ik weet nu dat ik eerst een extra account had moeten aanmaken en daar mee moet inloggen, zo doe ik het namelijk ook op mijn eigen oude PC uit 2015 (deze). Daar gebruik ik nooit het Microsoft account om in te loggen, maar altijd het extra account.

Door meer te lezen op internet weet ik nu ook dat je blijkbaar eerst een wachtwoord hebt (op mijn oude PC heb ik bij het Microsoft account ook alleen maar een wachtwoord) en daarna dat je dat kan veranderen door een pincode. Maar Ik wist niet dat het wachtwoord nog steeds actief is, wanneer je de pincode gebruikt om in te loggen.
Voor zover ik mij herinner stond dat schuifje bij het wachtwoord op zijn PC uit.

Ik ben gewoon erg stom geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, p38cyq zei:

Als men Lazesoft gebruikt kan toch het ingebouwde administrator account geactiveerd worden?

citaat:

 

Op welke Windows-besturingssystemen kan het wachtwoord worden gereset?
Reset Windows-wachtwoord, dat wil zeggen de methode die in deze tutorial werkt op elke versie van Windows gebruikelijke zoals Windows 7, 8 Windows, Windows en Windows 8.1 10.
De enige voorwaarde dat de methode zou werken zou zijn om lokale accounts te hebben.

 

https://nl.videotutorial.ro/cum-se-reseteaza-parola-de-la-windows-daca-ai-uitat-o/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.